۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۰

امیر حیدری:

حماسه ای که مدافعین حرم آفریدند بی نظیر است

حماسه ای که مدافعین حرم آفریدند بی نظیر است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش گفت: نوری که شهدای مدافع حرم به جامعه می بخشند از برکت قرآن است.

به گزاش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جمع همسران، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش گفت: مدافعین حرم حماسه ای به منصه ی ظهور رساندند که تاحالا بی نظیر بوده است.

وی گفت:خدارا شاکریم که زمانی زندگی می کنیم که در سایه ولایت و قرآن هستیم و همه اینها بدون شک رحین تربیت، حضور، مربیگری و ارشادات رهبری و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی است.

امیر سرتیپ حیدری گفت:اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم.

وی افزود:خداوند را شاکریم که تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت برخوردار بوده که بتوانیم در مسیر ولایت و پشت سر ولایت گام برداریم.

وی گفت:ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه میخوریم که چگونه میتوانند در بین جوانان ما اثرگذار بوده و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروجهایی نبودیم.

وی در ادامه گفت:تمام کسانی که در مسیر قرآن گام برمیدارند و در هر یگان از نیروی زمینی هستند در انجا نورانیت خاصی وجود دارد و در پرتو این افراد کارکنان دیگری نیز در  مسیر قرآن گام برداشته که این خود در ارتقاء سطح معنوی و رزمی آنان موثر است.

لازم به یادآوریست که در پایان این مراسم معنوی از تمامی نفرات برتر رشته های مختلف تجلیل شد.

کد خبر 4061044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha