۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۴۲

سرمربی صنعت نفت آبادان:

پارس جنوبی جم تیم خوبی است/ صنعت نفت دنبال هر سه امتیاز است

پارس جنوبی جم تیم خوبی است/ صنعت نفت دنبال هر سه امتیاز است

بوشهر - سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه پارس جنوبی جم تیم خوبی است، گفت: در بازی فردا دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: کرار جاسم از بازیکنان خوب فوتبال ایران است و از او رضایت داریم؛ خودم او را به ایران آوردم و رابطه صمیمی داریم و از بازیکنان تاثیرگذار ما است و هم از نظر فنی و اخلاقی از او راضی هستیم.

وی اضافه کرد: تیم پارس جنوبی بسیار خوب است و از نفرات خوبی بهره‌مند است و سرمربی این تیم آقای تارتار از مربیان خوب لیگ است که تیمش فراتر از انتظار ظاهر شده است ولی بچه‌های ما هم بی‌تجربه نیستند و سابقه بازی در تیم‌های بزرگ دارند.

 کمالوند با بیان اینکه تماشاگران فردا بازی خوبی را خواهند دید، ادامه داد: در مورد مهار بازیکنان پارس جنوبی هم آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت آنها داریم.

وی در مورد مصدوم یا محروم برای مسابقه فردا نیز گفت: یکی دو بازیکن مشکل دارند که کادر فنی دارند کار می‌کنند و انشاءالله به فردا به بازی برسند.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: امیدواریم بازی خوبی مقابل پارس جنوبی جم داشته باشیم و هر تیمی که لیاقت بیشتری دارد، برنده مسابقه شود.

وی گفت: حضور تیمی مثل پارس جنوبی جم با این همه هوادار در لیگ برتر باعث خوشحالی است و انتظار داریم در بازی‌های آینده شرایط برای میزبانی شهرستان جم از مسابقات بهتر نیز شود.

کمالوند تصریح کرد: بازی قابل پیش‌بینی نیست ولی قطعا دنبال پیروزی هستیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و امیدواریم روز خوب بازیکنان ما باشد.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان پنجشنبه ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

کد خبر 4061418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha