۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

بازخوانی اقدامات تروریستی دشمن علیه کشور برای قشر جوان ضروری است

بازخوانی اقدامات تروریستی دشمن علیه کشور برای قشر جوان ضروری است

اراک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بازخوانی و بازگویی اقدامات تروریستی دشمن علیه کشور در طول عمر نظام اسلامی برای قشر جوان ضروری است تا با اهداف مستکبرین آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس هاشمی صبح پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت هشتم شهریور (سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) در اراک اظهار داشت: دشمن روند تخریبی و تروریستی خود را در ارتباط با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و با روش های پیچیده برای ضربه زدن وارد شده که باید هوشیار باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: هنوز گرفتار تروریسم هستیم و از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، منافقین به دستور دشمنان با هدف جلوگیری از پیشرفت و ادامه جمهوری اسلامی، ترور شخصیت های نظام را شروع کردند تا نگذارند این حکومت مبتنی بر اعتقادات دینی و اسلامی است پا بگیرد.

وی گفت: آن زمان با ابتدایی ترین روش ها برنامه های تخریبی و تروریستی خود را دنبال می کردند، اما امروز جریان پیچیده تر شده و با ترفندهای جدید سعی دارند مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: پیچیدگی تا به این جا رسیده که در سوریه، عراق، افغانستان و کشورهای حوزه خاورمیانه بلوا به پا کرده اند بلکه بتوانند چرخ پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را که به سرعت پیش می رود، از حرکت بازدارند اما به لطف حضرت حق این پیشرفت در نظام جمهوری اسلامی ایران با انسجام پیش می رود .

هاشمی خاطر نشان کرد: باید از فرصت های به دست آمده استفاده کرده و مباحث را بازخوانی و بازگویی کنیم به ویژه برای نسل جدید که دشمن با ترفند ضربه زدن به آنان وارد میدان شده، بنابراین باید به هر طریق اهداف پلیدشان را برای جوانان افشا کرد تا نسل جدید هم آگاه شوند که اگر یک روز غافل باشند، از دشمن سیلی خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت هایی که به وجود می آید با برنامه ریزی منسجم و حساب شده ای استفاده کرده و آن بیداری و هوشیاری که مد نظر نظام جمهوری اسلامی است را به نسل جدید منتقل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تکریم شهدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی دولتمردان شایسته، مکتبی، ارزشی، خدمتگزار و متعهد و پایبند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین نقش و جایگاه تروریسم و گروه های تروریستی در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران، توصیف ابعاد جنایات سازمان منافقین و تعمیق آگاهی مردم در خصوص تلاش های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای جلوگیری از تثبیت نظام اسلامی، تبیین مساله تروریسم به عنوان مهمترین معضل جامعه جهانی و خطرناک ترین تهدید بر ضد حقوق ملت ها، تبیین و ترویج ویژگی های دولت اسلامی و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با الهام از تعالیم نجات بخش اسلام  را از اهداف برگزاری مراسم هشتم شهریور برشمرد.

گفتنی است در این نشست همچنین نمایندگان دستگاه های دولتی شرکت کننده در جلسه پیشنهادات خود را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم ارائه دادند.

کد خبر 4061788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha