۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱

قاضی زاده در دفاع از وزیر پیشنهادی دفاع مطرح کرد؛

حمایت سپاه و ارتش از امیر حاتمی برای حضور در وزارت دفاع

حمایت سپاه و ارتش از امیر حاتمی برای حضور در وزارت دفاع

عضو هیئت رئیسه مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی دفاع، گفت: دوستان متعددی از پاسداران تماس گرفته و درخواست کردند از برادر ارتشی آنها حمایت کرده و وی را با رأی بالایی بدرقه کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در دفاع از معرفی سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دوستان متعددی از پاسداران تماس گرفته و درخواست کردند از برادر ارتشی آنها حمایت کرده و وی را با رأی بالایی بدرقه کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این تماس ها نشان می دهد که دو مجموعه سپاه و ارتش که زیر نظر یک فرمانده مقتدر، توازن گرا، قاطع و انقلابی اداره می شود با اینکه در دو نهاد فعالیت می کند و ممکن است جاهایی با یکدیگر رقابت داشته باشند اما به علت تفکیک وظایف، وجود سازمانی بالادستی برای تدوین، ابلاغ و رصد سیاست ها و حل و فعالانه مشکلات و اختلافات آنچنان برادرانه در کنار هم کار می کنند.

وی افزود: وقتی برادری از سپاه وزیر می شود، جانشینی از ارتش به کار می گمارد و وقتی برادری از ارتش به کار گمارده می شود، جانشینی از سپاه دارد و هر دو با یکدیگر فعالیت می کند و هم این است که در سخت ترین و پرچالش ترین مناطق امنیتی جهان و تحریم های شدید این حوزه از ابتدای انقلاب تا کنون که در چند سال اخیر بخشی از آن به سایر بخش ها توسط دشمنان سرایت داده شده، ضمن حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور در حوزه اقتصاد و صنعت دفاعی، کشور ما در قله های علم و تکنولوژی، استقلال اقتصادی و اقتدار بین المللی است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: همه اینها در حالی است که نه تنها وابستگی نداریم بلکه نیازهای جریان مقاومت را نیز تأمین کرده و ارتش و سپاه که با هم برادرند در روزهای فتنه دو بازوی رهبرند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم در ادامه با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا در سایر حوزه ها که ازسوی مجلس و دولت مدیریت می شود نمی توانیم این روش را پیاده کرده و موفقیت کسب کنیم، عنوان کرد: مشکل اصلی در اداره کشور در حوزه فرابخش و بین بخش است و به نوع حکمرانی و تعامل بین تیم های مختلف اجرایی باز می گردد.

وی افزود: آیا نمی شود همانطور که در حوزه سیاسی و با رایزنی گسترده و تفاهم سیاسی سران اصلاح و اعتدال، کابینه معرفی می شود، در اداره حوزه اجرایی کشور نیز این تفاهم و تفکیک وظیفه و کارآمدسازی صورت پذیرد.

قاضی زاده هاشمی بر همین اساس تصریح کرد: در طول سال های بعد از انقلاب، آنجا که توکل به خدا کرده و از ظرفیت عظیم جوانان و توانمندی ملت ایران استفاده کردیم و با روحیه اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی و ساده زیستی و با وحدت و همدلی وارد شده و عمل کردیم موفق شدیم که نمونه بارز آن در مجموعه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیده می شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همگی به جناب امیر سرتیپ امیر حاتمی رأی بدهیم، نه فقط برای دفاع از ایشان بلکه برای حمایت از این نوع روش حکمرانی.

کد خبر 4061799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha