۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد؛

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

خرم آباد- مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی این استان در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم ولی زاده صبح پنجشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آزادگان اظهار داشت: انتظار داریم که تمام دستگاه های اجرایی تمام تلاش و همکاری خود را با سپاه برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام ما گذشته ای داریم، که این گذشته جزیی از زندگی ما است و جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هم جزیی از این گذشته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: جنگ تحمیلی در تمام بخش های سیاسی، امنیتی، مذهبی و دینی ما دیده می شود و این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

ولی زاده بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده که جامعه ما حاکمیت دینی داشته باشد و از تعرض بدخواهان و گزند آنها در امان بماند.

وی گفت: اکنون وظیفه تک تک ما است که یاد و خاطره امام(ره) که با فرماندهی خود یک روش نو و نگاهی جدید در اداره کشور را در جهان به وجود آورد را گرامی بداریم و همچنین از جوانانی که از بزرگترین سرمایه خود که همانا جانشان بود گذشتند را گرامی بداریم.

کد خبر 4061803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha