۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲

اخبار کوتاه پلیس خراسان شمالی؛

۵۲کیلوگرم مواد در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی و رضوی کشف شد

۵۲کیلوگرم مواد در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی و رضوی کشف شد

بجنورد- کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر، زمین‌خوار ۳۰۰ میلیونی در دام مأموران پلیس گرمه و غیره از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله‌ای را توسط یک تریلی با عبور از محور مواصلاتی استان‌های شرقی کشور به خراسان شمالی منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با اقدامات اطلاعاتی انجام‌گرفته مشخص شد خودروی موردنظر در حال حاضر در شهرستان سبزوار در حال تردد است که بلافاصله خبر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس خراسان رضوی نیز با اعزام دو اکیپ عملیاتی به محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروهای عبوری تریلی موردنظر را شناسایی و متوقف کردند، گفت: با انتقال خودرو به یگان و تلاش چندین ساعته مأموران ۵۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کامیون جاسازی‌شده بود، کشف و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

زمین‌خوار ۳۰۰ میلیون ریالی در دام مأموران پلیس گرمه

فرمانده انتظامی گرمه از کشف زمین‌خواری به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده مجرمانه زمین‌خواری در شهرستان گرمه مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اقدامات علمی و تخصصی خود توانستند از یک مورد زمین‌خواری به مساحت ۲۵۰ مترمربع در این شهرستان مطلع شوند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این قطعه زمین در اراضی ملی موسوم به گرمه و متداخله ها قرار دارد توسط فردی به هویت (ح-ف) به‌صورت غیرمجاز تصرف‌شده است، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی تصریح کرد: زمین تصرف‌شده به اداره مربوطه مسترد و متهم دستگیرشده نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رد رشوه مأمور وظیفه‌شناس پلیس راز و جرگلان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از رد رشوه مأمور وظیفه‌شناس پلیس راز و جرگلان در حین انجام مأموریت خبر داد.

سرهنگ جلال کمالی رنجبر اظهار کرد: در پی گزارش رسیده یکی از مأموران وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان حین انجام‌وظیفه و اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف به راکب یک موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف را صادر می‌کند.

وی بابیان اینکه راکب موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی و مدارک بوده، افزود: راکب موتورسیکلت در حین انتقال به پارکینگ برای چشم‌پوشی مأمور از تخلفش مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به‌عنوان رشوه به وی پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مأمور وظیفه‌شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورت‌جلسه و نامبرده را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

دستگیری عامل انتشار فیش حقوقی پرسنل ادارات دولتی در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیش حقوقی پرسنل ادارات دولتی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ علی اعتمادی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد شکوائیه مبنی بر اینکه فردی با استفاده از داده‌های رایانه‌ای و مدارک شخصی در فضای مجازی اقدام به انتشار فیش حقوقی کارکنان ادارات دولتی در فضای مجازی می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اظهارات شاکی پرونده در این رابطه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در شبکه اجتماعی به ۳ نفر مظنون که برای تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد متهمان از همکاران شاکی بوده که از فیش حقوقی شاکی با گوشی تلفن همراه خود اقدام به تصویربرداری و انتشار آن در شبکه اجتماعی می‌کنند.

سرهنگ اعتمادی گفت: متهمان در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده و برابر ادله موجود به بزه ارتکابی خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4061808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha