۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

مشارکت خوب کردستانی ها در دومین جشنواره استانی خیرین کتابخانه ساز

مشارکت خوب کردستانی ها در دومین جشنواره استانی خیرین کتابخانه ساز

سنندج- خیران کردستانی در دومین جشنواره استانی خیران کتابخانه ساز با اهدای مبالغ نقدی و هزاران جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سطح استان باردیگر مشارکت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگارمهر، رییس مجمع خیران  کتابخانه ساز کردستان امروز پنج شنبه در دومین جشنواره خیرین کتابخانه ساز که در مجتمع فرهنگی نورسنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه در این جشنواره هم شاهد مشارکت و همراهی خیران استان هستیم، گفت: برای توسعه کتابخانه های عمومی دراستان نیاز به مشارکت و همراهی خیران داریم.

موسی مرادیانی عنوان کرد: اعتبارات و بودجه های دولتی دیگر پاسخگوی تامین نیازهای مردم در زمینه ها و حوزه های مختلف به ویژه ایجاد و تجهیز کتابخانه ها نیست و در این رابطه نیاز به حضور و مشارکت خیران است.

وی با اشاره به اینکه در اصول دین ما کتاب نقش اساسی دارد، اظهارداشت: کتاب به عنوان بزرگترین ابزار باید در خدمت گفتمان باشد.

رییس مجمع خیران  کتابخانه ساز کردستان با اشاره به اینکه این انجمن در تمامی شهرستان های استان تشکیل شده است، بیان کرد: این انجمن با همکاری اداره کل کتابخانه های استان به منظور آشنایی و جذب خیران به امر کتابخانه سازی اقدام به برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه ساز کرده است.

امیرمیرانی یکی از خیران شهرستان قروه در این جشنواره ۱۵۰ میلیون ریال و ۵۰ جلد کتاب، عثمان رفاعی ۲۵۰ میلیون ریال، خلیل محمدی ۳۰ میلیون ریال، عمر رحیم پور ۱۰۰ جلد کتاب، سیمین چایچی ۱۰۰۰ جلد کتاب را به کتابخانه های عمومی استان اهدا کردند.

کد خبر 4061860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha