۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۸

سرمربی پارس جنوبی جم:

توقعات از پارس جم بیشتر شده است/ به آینده امیدوارتر شدیم

توقعات از پارس جم بیشتر شده است/ به آینده امیدوارتر شدیم

بوشهر - سرمربی پارس جنوبی جم گفت: پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان ما را به آینده امیدوار کرد که بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم و این بازی توقعات را نیز از تیم ما بالاتر برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان با تقدیر از حمایت‌های تماشاگران پارس جنوبی جم، اظهار داشت: در هیچ جای کشور تماشاگرانی با این شور و شوق را ندیده‌ایم و این حمایت‌ها باعث شد تا به بازی برگردیم.

تارتار ادامه داد: بازیکنان ما لیاقت بسیار زیادی دارند و انتظار داریم که تیم ما بهتر و بیشتر دیده شود و به تیم ملی دعوت شوند؛ هر چند حضور بازیکنان در تیم ملی به ضرر ما است ولی امیدواریم شاهد پیشرفت این بازیکنان و حضور آنها در تیم ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه داور بازی را خوب مدیریت کرد، افزود: در این بازی همدل بودیم و بین دو نیمه بازیکنان عزم خود را جزم کردند تا به موفقیت در این مسابقه دست یابیم و خوشبختانه به حق خود یعنی پیروزی در مسابقه و کسب سه امتیاز دست یافتیم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: این بازی ما را به آینده امیدوار کرد که بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم و این بازی توقعات را نیز از تیم ما بالاتر برده است.

وی گفت: در تیم ما هر کسی که خوب باشد و در طول هفته بتواند کارهای تیمی مورد انتظار را خوب پیاده کند و عملکرد مطلوبی داشته باشد در ترکیب قرار می‌گیرد و اسم‌ها برای انتخاب ترکیب مهم نیست.

تارتار با بیان اینکه روی کم‌تجربگی گل اول را خوردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌دانستیم صنعت نفت آبادان از روی شروع مجددها خوب کار می‌کند، در طول هفته روی این ضربات تمرین داشتیم ولی روی کم تجربگی گل خوردیم.

وی افزود: بعد از گل دوم که به ثمر رساندیم طبیعی بود که کمی عقب بنشینیم و چشم به ضد حمله داشته باشیم. تیم ما برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

سرمربی پارس جنوبی بیان کرد: پس از مسابقه با تیم سپاهان یکی از خبرنگاران گفت که گزارشگر بازی یک طرفه قضاوت کرده است و اگر من انتقادی کردم با همه اصحاب رسانه نبوده‌ام.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها در فوتبال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و زمینه‌ساز ایجاد شور و شوق بیشتر در فوتبال هستند و ما قدردان همه اصحاب رسانه هستیم.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم پنجشنبه‌شب در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که با نتیجه دو بر یه به سود پارس جنوبی جم پایان یافت.

کد خبر 4062099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha