۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴

با حضور مسئولان؛

آئین معارفه امام جمعه گرمسار برگزار شد/ آرامی جایگزین مهدی نژاد

آئین معارفه امام جمعه گرمسار برگزار شد/ آرامی جایگزین مهدی نژاد

گرمسار - آئین تودیع و معارفه امام جمعه گرمسار با حضور نماینده این شهرستان در مجلس، فرماندار، مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و روسای ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه امامان جمعه پیشین و جدید گرمسار صبح جمعه در حالی با حضور نماینده این شهرستان در مجلس، فرماندار، مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و روسای ادارات برگزار شد که حجت الاسلام سید علیرضا آرامی به جای حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد به عنوان امام جمعه جدید گرمسار معرفی شد.

نماینده مردم گرمسار و آردان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه نماز جمعه، گفت: نماز جمعه یک نهاد فرهنگی است که در جامعه به مثابه محوریت عمل می کند لیکن وظیفه همه ما است تا از این نهاد فرهنگی حمایت کنیم.

غلامرضا کاتب تاکید کرد: نماز جمعه به عنوان فرمانده فرهنگی یک شهر، ضمام دار یکی از حساس ترین امور یعنی محوریت در وحدت بین جامعه، مردم و مسئولان است که از این لحاظ دارای اهمیتی بسزاست.

وی افزود: امروز خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی نماز جمعه در صدها شهر و منطقه ایران اسلامی با حضور پرشور مردم انقلابی و متدین ایران برگزار می شود که این از دستاوردهای ویژه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) است.

عضو خانه ملت، ضمن تقدیر از سالها خدمات حجت الاسلام مهدی نژاد، گفت: وی در زمان تصدی خود در مقام امام جمعه گرمسار خدمات شایانی را در راه ترویج سبک زندگی اسلامی و معنوی انجام داد و همچنین در کسوت مسئولیت حوزه علمیه به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت که باید از وی تقدیر شود.

کاتب ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام آرامی، بیان کرد: مردم متدین و انقلابی گرمسار همواره در تمام عرصه های انقلاب اسلامی پای نظام و دستاوردهای آن ایستادند و باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرد.

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه جدید گرمسار نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام مهدی نژاد، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند، نماز جمعه یک نهاد فرهنگی است و ما قصد داریم همچون گذشته به تقویت این نهاد انقلابی بپردازیم که در این راه قطعا تعامل نهاد های فرهنگی، مسئولان، دستگاه های اجرایی و ... می تواند مثمر ثمر باشد.

داریوش طاهری فرماندار گرمسار نیز در سخنانی کوتاه حجت الاسلام مهدی نژاد را محور وحدت در منطقه دانست و گفت: امیدواریم پس از وی حجت الاسلام آرامی که به حق شایسته مقام امامت جمعه در گرمسار هستند در این راه موفق عمل کنند همچنین از همه دستگاه های اجرایی می خواهیم تا با حضور در نماز جمعه بار دیگر گرد یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان بپاشند چرا که این حضور نشانه همبستگی ملت مسلمان ایران اسلامی و مایه هراس دشمنان و بدخواهان نظام است.

گفتنی است با معرفی حجت الاسلام آرامی به عنوان امام جمعه جدید گرمسار، حجت الاسلام مهدی نژاد در مسئولیت حوزه های علمیه استان سمنان باقی خواهد ماند.

کد خبر 4062306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha