۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۳۲

حاشیه های بازی سپیدرود رشت- پیکان تهران؛

اخراج «بهار مست» تاخداحافظی«حق شناس»/۱۰هزار تماشاگر به عضدی آمدند

اخراج «بهار مست» تاخداحافظی«حق شناس»/۱۰هزار تماشاگر به عضدی آمدند

رشت- سپیدرود رشت در چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف با پیکان تهران رفت که در این بازی لحظات جالبی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به انتها رسید که سپیدرود در رشت میزبان  تیم پیکان تهران بود.

در این بازی که با نتیجه یک بر صفر همچنان در جریان است، تیم سپید رود با ترکیب سید محمد حسینی، هادی موسوی، احمد آهی، مهرداد جماعتی، حسین کعبی، توحید غلامی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی و عماد میرجوان در زمین حاضر شد.

ترکیب تیم پیکان در این بازی نیز رحمان احمدی، مهران موسوی، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، سعید صادقی مهدی مومنی و مرتضی آقاخان بود.

همزمان با این بازی بنرهایی از تصاویر ۱۷ شهید مدافع حرم گیلان در کناره زمین جانمایی شده بود.

در آغاز این بازی دو تیم با اهتزاز بنر یادبود شهید حججی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

همچنین بازیکنان تیم پیکان با پیراهن هایی مزین به  چهره این شهید بزرگوار مدافع حرم در زمین بازی حاضر شدند.

پیش از آغاز بازی، بازیکنان و تماشاگران حاضر در استادیوم به احترام شهید بزرگوار محسن حججی یک دقیقه سکوت اختیار کردند.

سوت آغاز این بازی توسط بیژن حیدری نواخته شد و تورج عیوض محمدی، سید اسد حاج محمدی و محمد ملکی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری کردند.

در حالیکه تنها ۱۱ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود، عماد جوان روی حرکت ترکیبی حسین کعبی  و حسین ابراهیمی موفق شد با ضربه سر دروازه پیکان را باز کند.

در ادامه در دقیقه ۲۱ بازی روی حرکت انفرادی، میعاد یزدانی توانست رحمان احمدی دروازه بان پیکان را دچار دردسر کند اما حرکت وی منجر به گلی دیگر برای سپیدرود نشد.

در دقیقه ۲۶ بازی و در حالی که جو ورزشگاه با تک گل سپیدرودی ها کاملا به نفع این تیم بود، حسین کعبی با خطا روی مهاجم پیش تاخته پیکان، نخستین کارت زرد بازی را از آن خود کرد.

همچنین در ادامه نیز مرتضی آقا خان ضربه ایستگاهی را به شکل خطرناکی به بیرون زد تا موقعیتی حساس از دست آبی پوشان پیکان برود.

دقیقه ۳۱ نیز بخیار رحمانی با حرکتی زیبا مدافع سپیدرودی را از پیش رو برداشت و ضربه وی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه  ۳۷ بازی هرچند آرمان قاسمی مدافع چپ پیکان  با ضربه خطرناک سر توپ را در اختیار مهدی مومنی گذاشت اما وی نتوانست دروازه سپیدرود را باز کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲  دیدار، پویا نزهتی این فرصت را داشت تا سپیدرود را به گل دوم  برساند که با دخالت به موقع علی حمودی مدافع پیکان این فرصت از سپیدرودی ها گرفته شد.

برای نیمه اول بازی دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد.

در بین دو نیمه نظرمحمدی سرمربی سپیدرود مجبور شد به علت مصدومیت، حسین کعبی را از بازی  خارج و به جای وی رضا الماسخاله را روانه میدان کند.

در دقیقه ۵۲ رقابت، مجید جلالی سرمربی پیکان  نخستین تعویض خود را انجام داد و سجاد عاشوری با شماره ۷۷ را به جای سعید صادقی با شماره ۲۱  به زمین فرستاد.

در دقیقه ۵۷ میثم فردوسی هافبک پیش تاخته قرمز پوشان سپیدرودی موقعیت خوبی را برای به ثمر رساندن گل از دست داد.

در دقیقه ۵۸ کارت زرد دوم  دیدار برای پویا نزهتی یار سپیدرود از جیب داور خارج شد.

در دقیقه ۶۵ دومین تعویض جلالی برای پیکان بدین شکل بود که مهدی شیری با شماره ۲ به جای علی حمودی با شماره ۴۰ وارد میدان شد.

در دقیقه ۶۶ نیز سپیدرودی ها با ورود علی دهقان یار گرگانی خود به جای توحید غلامی تعویض دوم خود را انجام دادند.

در دقیقه ۷۰ در حالی که یاران پیکان دقایقی روی دروازه سپیدرودی ها خیمه زده و ارسال های مکرر را روی دروازه قرمزپوشان داشتند، ضربه خطرناک بختیار رحمانی با دخالت موثر رضا الماسخاله مدافع تعویضی سپیدرودی ها راهی کرنر شد.

در دقیقه ۷۵ تعویض سوم برای سپیدرود حسین ابراهیمی جای خود را به میلاد قربان زاده داد در حالی که تقریبا تمام ورزشگاه منتظر تعویض  سهیل حق شناس کاپیتان سالیان طولانی سپیدرود بودند که اعلام کرده بود این بازی آخر وی است و در این بازی از مستطیل سبز خداحافطی می کند.

در دقیقه ۷۷ تعویض سوم  برای پیکان انجام گرفت و مرتضی آقا خان جای خود را به امیر روستایی  با شماره ۹۰ داد.

در دقیقه  ۷۹  سپیدرود با خطای مدافع پیکان به روی نزهتی صاحب یک پنالتی شد که عماد میرجوان نتوانست از این فرصت استفاده کرده و بهترین فرصت گلزنی و افزایش اختلاف گل را از سپیدرود گرفت.

در دقیقه ۸۲ بازی علی بهارمست سرپرست سپیدرود به علت اعتراض به تصمیم داور از نیمکت سپیدرود اخراج شد.

از نکات جالب حاشیه ای دقایق پایانی بازی، خداحافظی سهیل حق شناس از دنیای فوتبال بود. وی که به دلیل انجام هرسه تعویض سپیدرود اجازه ورود به زمین را نداشت، با دویدن دور زمین و در میان تشویق هواداران، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
برای نیمه دوم این بازی ۵ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد که در نهایت سپیدرود با تک گل خود توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و پیکان را به انتهای جدول بفرستند.

کد خبر 4062631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha