۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۱

محبی‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

آخوندی شجاعت لازم را برای اداره بخش راه و مسکن دارد

آخوندی شجاعت لازم را برای اداره بخش راه و مسکن دارد

نماینده مردم شاهین‌دژ و میاندوآب در مجلس گفت: آقای آخوندی شجاعت لازم را برای اداره وزارت راه و شهرسازی دارد و از خودش کارآیی نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس در جلسه علنی امروز صبح مجلس و در موافقت با عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با بیان اینکه مدل مدیریتی در کشور ما در حال حاضر راهبردی نیست و لذا به مدیران دارای مبانی فکری استراتژیک نیاز داریم، اظهار داشت: آقای آخوندی شجاعت لازم را برای اداره این وزارتخانه دارد و تاکنون هم از خودش کارآیی نشان داده است.

وی افزود: یکی از نقاط قوت وی، شکستن حبس شبکه ریلی در داخل کشور است؛ توجهی که به سمت افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان و عراق پیدا کرده‌اند؛ به همین دلیل است که فراتر از سرزمین عمل کنند تا سایه ایران بالای سر جهان باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل نیز توسعه خطوط راه‌آهن از جمله خط آهن چابهار ـ زاهدان ـ مشهد و اصفهان از این قبیل است.

محبی‌نیا با اشاره به تردد ۲۰ میلیون خودرو در سطح کشور اظهار داشت: در سال ۸۴ میزان تلفات جاده‌ای ۲۸ هزار نفر بوده است، اما در سال ۹۵ این میزان به ۱۵ هزار نفر رسیده است و این یعنی این حوزه مدیریت می‌شود و نفس می‌کشد.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به توسعه این بخش کمک کنیم، فارغ از نگاه‌های سیاسی، به آخوندی رأی مثبت بدهیم.

کد خبر 4062796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha