۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹

تیم وزنه‌برداری آذربایجان غربی نایب قهرمان مسابقات شمالغرب شد

تیم وزنه‌برداری آذربایجان غربی نایب قهرمان مسابقات شمالغرب شد

ارومیه - تیم وزنه‌برداری آذربایجان غربی با کسب ۲۰۰ امتیاز و اختلاف پنج امتیازی از تیم نخست مقام دوم مسابقات وزنه‌برداری شمال غرب کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم وزنه‌برداری آذربایجان غربی با کسب ۲۰۰ امتیاز و اختلاف پنج امتیازی از تیم نخست مقام دوم مسابقات وزنه‌برداری شمال غرب کشور را به دست آورد و تیم آذربایجان شرقی با کسب ۲۰۵ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد.

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان برگزار شد و طی آن بیش از ۵۰ نفر وزنه‌بردار در مسابقات حضور داشتند و مسابقات در سطح خوبی به اتمام رسید.

تیم آذربایجان شرقی با کسب ۲۰۵ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد و تیم آذربایجان غربی با کسب ۲۰۰ امتیاز توانست در رده دوم قرار گیرد و تیم استان اردبیل با کسب ۱۶۹ امتیاز توانست جایگاه سومی را از آن خود کند و تیم‌های کردستان و زنجان در رتبه‌های بعدی جای‌گرفتند.

تیم استان متشکل از ۸ وزنه‌بردار در این مسابقات حضور داشت که علی عالی پور در وزن ۵۰ کیلوگرم، امید مردی و علی رحیمی در وزن ۵۶ کیلوگرم، فرهنگ افشین در وزن ۶۹ کیلوگرم، علیرضا عبدالعلی زاده در زون ۸۵ کیلوگرم، محمد ارسلانی در وزن ۹۴ کیلوگرم، عرفان رجائی و امیرحسین جوانشیر در وزن مثبت ۹۴ کیلوگرم وزنه زدند.

علی عالی پور مدال زرین طلا، امید مردی مدال نقره، فرهنگ افشین مدال طلا، علیرضا عبدالعلی زاده مدال نقره، محمد ارسلانی مدال طلا و امیرحسین جوانشیر مدال برنز را برای تیم آذربایجان غربی به ارمغان آوردند و علی رحیمی و عرفان رجائی نیز مقام‌های چهارم را به دست آوردند.

با توجه به ثبت رکوردهای مجموع مسابقات تیم آذربایجان غربی بهترین سطح کیفی، فنی و تکنیکی از نظر کارشناسان را به خود اختصاص داد و وزنه‌های سنگین در این مسابقات توسط وزنه‌برداران تیم استان به ثبت رسید که از این میان می‌توان به مهار وزنه ۱۴۱ کیلوگرمی توسط محمد ارسلانی در دسته ۹۴ کیلوگرم اشاره کرد.

کد خبر 4062978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha