۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

رئال رقم فسخ قرارداد «آسنسیو» را افزایش می‌دهد

رئال رقم فسخ قرارداد «آسنسیو» را افزایش می‌دهد

بعد از درخشش‎های اخیر «مارکو آسنسیو»، فلورنتینو پرس به فکر افزایش رقم فسخ قرارداد این بازیکن افتاده تا مبادا او را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد اخیر مارکو آسنسیو در بازی‎های تیم فوتبال رئال مادرید باعث شده تیم‎های سطح بالای اروپا به فکر جذب او بیفتند. این در حالی است که او فصل گذشته هم مشتریانی داشت و فلورنتینو پرس نهایت تلاشش را خواهد کرد تا او را در تیمش نگه دارد.

این بازیکن ۲۱ ساله تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش هم ۳۵۰ میلیون یورو است. طبق گزارشات مطبوعات اسپانیایی اما با توجه به رقم نجومی بازیکنان در بازار نقل و انتقلات پرس تصمیم گرفته رقم فسخ قرارداد این بازیکن را افزایش دهد.

برنامه او این است که با آسنسیو مانند ستاره‎‏های بزرگ تیم رفتار کند، بازیکنانی مانند تونی کروس، لوکا مودریچ و دیگر بازیکنان که رقم فسخ قراردادشان ۵۰۰ میلیون یورو است و تنها بیل، بنزما و رونالدو از این‌ها بالاتر هستند.

گفته می‎شود رقم فسخ قرارداد تنها مورد قرارداد او نیست که قرار است توسعه پیدا کند. بلکه دستمزدش که در حال حاضر فصلی ۳.۵ میلیون یورو است به فصلی ۴.۵ میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد و البته به جای تا سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ تمدید شود.

کد خبر 4063429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha