۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۵۸

موسوی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو:

«بیطرف» برنامه جامعی برای حل مشکل آب ندارد

«بیطرف» برنامه جامعی برای حل مشکل آب ندارد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو معتقد بود «بیطرف» برنامه جامعی برای حل مشکل آب در کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت صبح روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: آقای بیطرف برنامه جامعی برای حل مشکل آب ارائه نداده است و نشانی از حل مشکلات در برنامه‌های ایشان وجود ندارد.

وی ادامه داد: تأمین ۵۰ درصد از آب شهری و ۸۵ درصد از آب روستایی وابسته به آب زیرزمینی است. مهمترین چالش امروز، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب بین حوزه‌ای در شهرستان‌ها تبعات اجتماعی زیادی به همراه دارد و راه‌حل مناسبی برای حل مشکلات نیست.

موسوی بیوکی با اشاره به افزایش شاخص جمعیت شهری گفت: این امر نشان می‌دهد که خشکسالی افزایش پیدا کرده و روستاییان ناچار به مهاجرت به شهرها هستند.

کد خبر 4063812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
      0 0
      وزیری که برنامه برای بر طرف کردن مشکل آب که امروزه گریبانگیر مردم اصفهان و اردستان بخصوص روستاهای اطراف آن و یزد، نائین ، کاشان، کرمان، و غیره شده ندارد به درد وزارت نمی خورد.