۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۶

برومندی در موافقت با وزیر ورزش:

نبود مخالف برای سلطانی فر نشان از مدیریت قابل قبول وی است

نبود مخالف برای سلطانی فر نشان از مدیریت قابل قبول وی است

نماینده مجلس در حمایت از گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش گفت: همینکه هیچ نماینده مخالفی برای وی وجود ندارد، نشان از مدیریت قابل قبول او است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی برومندی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در حمایت از گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه یکی از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌های کشور است؛ بخصوص اینکه جزو لاینفک زندگی مردم به حساب می‌آید، چرا که قهرمانان ورزشی هر روز و در نقاط مختلف جهان به نمایندگی از ایران به میدان می‌روند و موجب اهتزاز پرچم ایران و نواختن سرود کشورمان می‌شوند.

وی در این رابطه ادامه داد: در بخش جوانان هم باید این موضوع لحاظ شود که جوانان سرمایه‌های کشور هستند، ۲۷ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند که برای آنها در این وزارتخانه برنامه‌ریزی می‌شود؛ بنابراین وزارت ورزش باید از مدیریتی قوی برخوردار باشد. تجربه نشان می‌دهد هرگاه مدیریتی قوی در این وزارتخانه مشغول به کار شده، نتایج مثبتی را در هر دو حوزه ورزش و جوانان شاهد بودیم.

برومندی با تأکید بر اینکه مدیریت وزارت ورزش باید علاوه بر ویژگی‌ها و سوابق مثبت فردی، برنامه‌ریزی‌های خوبی هم داشته باشد، خاطرنشان کرد: سلطانی‌فر به عنوان گزینه‌ پیشنهادی دولت دوازدهم برای این وزارتخانه فردی متدین، ولایتمدار، باهوش، باذکاوت و با برنامه است. وی همواره تعامل خوبی با مجلس داشته است و این را طی ۳۰ سال مدیریت خود در عرصه‌های مختلف نشان داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به سوابق مدیریتی سلطانی‌فر گفت: ما ۹ ماه پیش در مجلس به وی رأی اعتماد دادیم و امروز بابت تصمیم آن زمان خوشحالم؛ همین که سلطانی‌فر این دوره هیچ مخالفی ندارد، نشان از مدیریت قوی او در حوزه ورزش و جوانان است. از زمانی که سلطانی‌فر در وزارت ورزش مشغول به کار می‌شد، آرامش را در این حوزه فراهم کرده است و خیلی دقیق امور ورزش و جوانان را در برنامه ششم توسعه مورد پیگیری قرار داده است. این برنامه یک سند بالادستی است که تصمیمات مهمی در آن گرفته می‌شود و قطعاً در آینده به این واسطه توفیقات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

برومندی تأکید کرد: ساماندهی وضعیت فدراسیون‌ها، برگزاری مجامع انتخاباتی آنها، پرداخت مطالبات ورزشکاران و توجه به درخواست‌ها و برنامه‌های آنها، همراه با لحاظ کردن جایگاه و برنامه‌های لازم برای ورزش بانوان، از جمله اقداماتی است که سلطانی‌فر طی ۹ ماه حضور در وزارت ورزش انجام داده است.

کد خبر 4063904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha