۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۹

در پایان رقابتهای انتخابی؛

دختران اعزامی به رقابتهای کاراته قهرمانی جهان معرفی شدند

دختران اعزامی به رقابتهای کاراته قهرمانی جهان معرفی شدند

رقابتهای انتخابی تیم های کاراته دختران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با شناخت نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر این رقابتها امروز سه شنبه با حضور داوران رسمی و مسئولان فدراسیون در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب شدند. 

در رده سنی نوجوانان کاراته و در وزن ۴۷-کیلوگرم، معصومه محسنیان ، در وزن ۵۴ – کیلوگرم، صدیقه صادقی، در وزن ۵۴ + کیلوگرم زهرا یعقوبیان هر سه از مازندران با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند. الهه عطایی از گیلان،سیده سوده خلیلی از کیش و مهسا رضایی از مازندران به عنوان نفرات دوم به اردو دعوت شدند. 

در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم، لیلا برجعلی از قزوین، در وزن ۵۹- کیلوگرم نگین آلتونی از ایلام ،در وزن ۵۹+کیلوگرم مینا یوسفی از تهران مسافر مسابقات جهانی شدند. بهناز بتویی و مبینا حیدری هر دو از تهران و سیتا محمدی از مازندران نیز به اردو دعوت شدند. ضمن اینکه پیکارهای انتخابی وزن ۵۳- کیلوگرم،به دلیل مصدومیت فاطمه سعادتی به هفته آینده موکول شد.

در رقابتهای انتخابی رده سنی زیر ۲۱ سال، سارا بهمن یار در وزن ۵۰- کیلوگرم و آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم هر دو از گیلان، ملیکا احدی در وزن ۶۱- کیلوگرم و شقایق واحدی و شبنم واحدی به ترتیب در اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم هر دو  از تهران به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب معرفی شدند. 

فائزه چیذری، فاطمه زهرا خلیلی، فاطمه عباسی، فرزانه جعفرپور و شنه کاظمی هم به عنوان نفرات ذخیره جواز حضور در اردو را بدست آوردند. 

رقابتهای کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان ۴ لغایت ۷ آبان ماه در اسپانیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 4066735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha