۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۳

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد تأکید کرد:

ایمنی مسیرهای تردد زائران اربعین تامین شود

ایمنی مسیرهای تردد زائران اربعین تامین شود

یزد- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد با اشاره به بروز حوادث ناگوار ترافیکی و تلفات ناشی از آن در سفر اربعین، بر ضرورت تامین ایمنی مسیرهای تردد زائران اربعین تأکید کرد.

محمدحسین امامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ستاد سفر اربعین در سال جاری سه موضوع از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت مسیر تردد زائران از موضوعات مهم و قابل توجه است ادامه داد: سال پیش حوادث ناگواری روی داد که امسال بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با استان های همجوار و مرزی، مقرر شده تا ایمنی راه ها و تردد اتوبوس ها بررسی و کنترل شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد خاطرنشان کرد: مسیرهای سال گذشته هنوز ایمنی لازم را ندارد و باید طوری باشد که اتفاقات پارسال رخ ندهد و مردم با اطمینان خاطر در این مسیر قدم بردارند.

وی از دیگر موضوعات مهم در این زمینه را برپایی موکب ها در این سفر برشمرد و اضافه کرد: بر اساس هماهنگی ها و فراخوانی که داده شده تا امروز برای برپایی ۲۲ موکب تقاضا شده که در حال حاضر مراحل صدور شناسنامه موکب ها در حال انجام است.

امامی از دیگر موارد مهم و مورد توجه را صدور روادید و ویزای زوار برشمرد و عنوان کرد: بر این اساس نیز تصمیمی برای ایجاد دفتر کنسولگری برای صدور روادید اتخاذ شده که به زودی در این زمینه نیز اقدام می شود.

وی بیان داشت: کمیته های ستاد اربعین در حال پیگیری و تامین امکانات و زیرساخت های لازم برای برگزاری هرچه بهتر و ایمن تر این پیاده روی عظیم هستند.

کد خبر 4066826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha