۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶

رئیس سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد:

لزوم افزایش سواد رسانه ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن

لزوم افزایش سواد رسانه ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن

مشهد-رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:برای مقابله به جنگ نرم دشمن باید سواد رسانه ای خودمان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین غیب پرور صبح چهارشنبه در بیست و دومین طرح ولایت خواهران دانشگاه های کشور در مشهد به نقش خواص در جامعه اشاره و اظهارکرد: خواص از دوران صدر اسلام تاکنون نقش مهمی در رویداد ها و حوادث داشته اند. 

وی افزود: نقش خواص در انقلاب اسلامی ایران نیز بسیار پررنگ بوده به صورتی که اتفاقات سال ۸۸ به دلیل بی بصیرتی برخی از خواص رقم خورد و آنها تلاش کردند چیزی به نام انقلاب باقی نماند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: البته خواص با بصیرت زیادی نیز در کشور داریم که بسیاری از مشکلات را هوشمندانه مدیریت و برطرف می کنند و نکته حائز اهمیت این است که باید تلاش کنیم در ردیف خواص اهل حق قرار گیریم. 

غیب پرور بیان کرد: نمونه خواص اهل حق شهید عالی مقام«حججی» بود که  در کشور از این افراد کم نداریم و در هر زمانی یکی از این افراد مطرح وبه عنوان تابلویی زیبا در برابر همگان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: برای سنجش میزان حق و باطل خواص، معیار پیروی از ولایت فقیه  مطرح است و باید خود را با این مهم بسنجیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به فضای مجازی گفت: برای خنثی کردن توطئه های دشمن در عرصه جنگ نرم باید سواد رسانه ای را در خودمان تقویت کنیم تا با آگاهی از روش های تبلیغاتی و عملیاتی دشمن، مقابله لازم را انجام دهیم.

کد خبر 4067229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha