۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه

ناکامی وزنه برداران دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در یونیورسیاد

ناکامی وزنه برداران دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در یونیورسیاد

دو وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در مسابقات دانشجویان جهان نتوانستند به مدال برسند.

به گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه، در ادامه مسابقات وزنه برداری بیست و نهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان امروز ایران دو نماینده داشت. علی مکوندی و مسعود چترایی دو وزنه بردار ایران در دسته ۸۵ کیلوگرم بودند که هر دو نماینده ایران در رسیدن به مدال ناکام ماندند.

حرکت یک ضرب
علی مکوندی در یک ضرب ابتدا وزنه ۱۴۵ کیلوگرم را انتخاب کرد که در بلندکردن این وزنه ناکام ماند. وی در حرکات دوم و سوم به ترتیب ۱۴۵ و ۱۵۰ کیلوگرم را بالای سر برد.

مسعود چترایی هم کارش در یک ضرب با وزنه ۱۵۹ کیلوگرم شروع کرد ولی نتوانست در حرکات دوم و سوم وزنه های ۱۶۴ و ۱۶۵ کیلوگرم را مهار کند تا پرونده یک ضرب برای او با ۱۵۹ کیلوگرم بسته شود.

حرکت دو ضرب
علی مکوندی در حرکت دو ضرب به ترتیب وزنه های ۱۸۱، ۱۹۱ و ۱۹۳ را بدون خطا بالای سر برد.

مسعود چترایی هم که ابتدا وزنه ۱۹۲ را انتخاب کرده بود، در مهار این وزنه ناموفق بود. چترایی در حرکت دوم با ۱۹۲ کیلوم بازهم ناموفق ظاهر شد. این وزنه بردار نتوانست در حرکت سوم هم وزنه ۱۹۶ را بالای سر ببرد تا نمایندگان ایران درروز دوم وزنه برداری ناکام بمانند.

در این دسته، در مجموع وزنه برداران قزاقستان، ارمنستان و کره جنوبی به ترتیب با ۳۶۵، ۳۶۴ و ۳۵۴ کیلوگرم اول تا سوم شدند. علی مکوندی از ایران هم در مجموع با ۳۴۳ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت و چترایی هم به خاطر سه خطا جایی در جدول نداشت.

کد خبر 4067576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha