۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰

پاسخ انجمن سینمای جوانان به خبر مهر

«آنها بازمی گردند» به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه ارایه نشده است

«آنها بازمی گردند» به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه ارایه نشده است

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان به اظهارات کارگردان فیلم کوتاه «آنها باز می گردند» مبنی بر ارایه فیلمش به جشنواره فیلم کوتاه و درخواست دبیرخانه برای حذف ۶ سکانس پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی انجمن سینمای جوان در پی انتشار گفتگوی سروش سیجانی کارگردان فیلم کوتاه «آنها باز می گردند» و اظهارات وی مبنی بر حذف سکانس هایی از اثرش توضیحات مکتوبی را ارائه داد.

در متن این جوابیه آمده است:

«با سلام / احتراما با عنایت به درج گفتگوی سروش حسین‌جانی با تیتر «آنها باز می گردند به بخش مسابقه ونیز راه پیدا کردم / ماجرای حذف ۶ سکانس» به شناسه خبر: ۴۰۶۶۶۰۶ - چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ که در آن خبرگزاری محترم منتشر شده است؛ اعلام می‌دارد گفتگو شونده در جایی اشاره می‌کند: «مسئولان جشنواره فیلم کوتاه تهران از من خواستند برای اینکه فیلم در جشنواره حضور پیدا کند، ۶ سکانس از آن را حذف کنم که من این مساله را قبول نکردم.»  لازم به توضیح است که هیچ فیلمی از سوی این شخص به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه ارایه نشده و هیچ یک از همکاران دبیرخانه با ایشان صحبتی نداشته است.

وی تنها فرم حضور در جشنواره را پُر کرده و تا پایان مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره، فیلمی با این مشخصات تحویل و ارایه نگشته است بنابراین ادعای کارگردان فیلم مبنی بر حذف شش سکانس  از سوی مسئولان جشنواره کذب است. با احترام/ روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران»

کد خبر 4067906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha