۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد خبر داد:

برپایی تور رسانه ای بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد در هفته دولت

برپایی تور رسانه ای بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد در هفته دولت

یزد ـ دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد از برپایی تور رسانه ای بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سجاد کلمبو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد و دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان و بیان انتظارات از سوی مردم است تا فضای همدلی و همزبانی میان دولت و ملت تقویت شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در این زمینه دولت تدبیر و امید زیر ساختهای اصلی را در چند سال گذشته فراهم آورده که به طور قطع در دولت دوازدهم این اقدامات به نتیجه خوبی خواهد رسید.

مشاور اطلاع رسانی فرماندار یزد با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته دولت سال جاری افزود: در این هفته برنامه های متنوع با رویکردهای متفاوت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته دولت، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط بخشداران مرکزی و زارچ، نشست خبری بخشدار زارچ، دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، انتشار ویژه نامه از عملکرد دهیاری ها در بخش های تابعه از مهمترین برنامه هایی بوده که طی روزهای ابتدایی هفته دولت در شهرستان یزد برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد همچنین بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، بازدید از اماکن عمومی و حضور در جمع مردم، برگزاری تور رسانه ای و بازدید از روستاهای بخش مرکزی، تولید کلیپ از اقدامات انجام شده در شهرستان، دیدار با اقشار مختلف مردم و اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی از برنامه های دیگری است که طی روزهای آینده در این هفته انجام می شود.

کد خبر 4071112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha