۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۴۸

به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

مسابقه آیات ولایت در یزد برگزار می‌شود

مسابقه آیات ولایت در یزد برگزار می‌شود

یزد ـ دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد گفت: مسابقه آیات ولایت به مناسبت ایام امامت و ولایت از سوی مرکز فرهنگی مبشران در یزد برگزار می شود.

محمدرضا پیرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقه آیات ولایت شامل طرح سئوال از ۹۰ آیه ای است که در اثبات ولایت و امامت حضرت علی (ع) وجود دارد.

وی افزود: این ۹۰ آیه در کتابی با عنوان «آیات ولایت» توسط مرکز فرهنگی مبشران گردآوری شده که همه این آیات از منابع شیعه و اهل سنت اقتباس شده و همه آنها ولایت امیر المومنین، حضرت علی (ع) را اثبات می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با توجه به زمان برگزاری این مسابقه عنوان کرد: مسابقه آیات ولایت از اول تا سی ام شهریور برگزار می شود و منابع این مسابقه نیز به صورت فایل پی دی اف در سایت مبشران به نشانی mobasherghadir.ir و سامانه هوشمند mobasheran_bot@ بارگذاری شده است.

وی عنوان کرد: افراد می توانند برای ثبت نام در مسابقه حضوری عدد ۱۱۰ را به سامانه پیامک کوتاه ۳۰۰۰۶۱۱۲۱۲ ارسال نمایند.

پیرنیا ادامه داد: علاقمندان نیز می توانند برای سفارش کتاب آیات ولایت به نشانی mobasher_support@ مراجعه کنند.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد افزود: در این مسابقه به برندگان آزمون مجازی، ربع سکه، قلم قرآنی و بسته فرهنگی عطیه به ارزش ۱۲۰ هزار تومان به ترتیب به نفرات اول تا سوم اعطا می شود.

وی اظهار کرد: جوایز برندگان آزمون کتبی نیز شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی و قلم قرآنی است.

پیرنیا تاکید کرد: اسامی برندگان در تاریخ اول آبان ماه، مصادف است با میلاد امام محمد باقر (ع) در سایت مبشر غدیر و سامانه هوشمند مبشران اعلام خواهد شد.

کد خبر 4071124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha