۵ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

۶ میلیارد ریال برای ۴ شهرک صنعتی میبد مصوب شد

۶ میلیارد ریال برای ۴ شهرک صنعتی میبد مصوب شد

یزد ـ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: با مذاکراتی که صورت گرفته نزدیک به ۶ میلیارد ریال اعتبار برای این چهار شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان میبد در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عظیمی امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میبد در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تامین و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نیازمند توجه ویژه مسئولان و تخصیص اعتبار عمرانی مناسب است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان میبد چهار شهرک و ناحیه صنعتی ایجاد شده که از این تعداد، شهرک های صنعتی جهان آباد میبد و میبد ۲ و ناحیه صنعتی شمس آباد میبد در حال واگذاری زمین و استقرار سرمایه گذار است.

عظیمی با بیان اینکه یکی از با اهمیت ترین عوامل توسعه صنعتی فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاران است، عنوان کرد: در راستای پیشبرد اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نیازمند توجه به حوزه صنعت و تامین بخشی از منابع مورد نیاز تامین زیرساخت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد از صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده است و ۶۰ درصد اشتغال موجود در این بخش در حوزه صنایع کوچک است که این اعداد نشان دهنده اهمیت این بخش از اقتصاد است که نگاه ویژه مسئولان به شهرکها و نواحی صنعتی را می طلبد.

عظیمی افزود: طی این جلسه با مذاکراتی که صورت گرفته نزدیک به ۶ میلیارد ریال اعتبار برای این چهار شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان میبد در نظر گرفته شد.

وی گفت: بخش عمده ای از امکانات زیرساختی شهرکهای صنعتی از محل اعتبارات داخلی شرکت و مبالغ دریافتی برای واگذاری حق انتفاع در شهرکها تامین می شود.

کد خبر 4071152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha