۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹

برای حضور در ایندورگیم آسیا؛

یک وزنه‌بردار دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود

یک وزنه‌بردار دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود

یک ملی‌پوش دیگر به جمع اردونشینان تیم ملی وزنه برداری در تمرینات سطح دریای در شهرستان نور اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین روز از اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری ایران به میزبانی شهرستان نور هم اکنون با ۱۲ وزنه بردار در حال برگزاری است و تا چند روز آینده، مسعود چترایی ملی پوش تیم دانشجویان نیز به تمرینات گروهی تیم اضافه می شود.

مسعود چترائی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم  و اصغر ابراهیمی مربی تیم ملی، به محض بازگشت از بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در چین تایپه، به اردوی تیم ملی در شهرستان نور اضافه می شوند.

مجید عسگری (دسته ۶۹ کیلوگرم)، کیانوش رستمی، علی میری، صالح چراغی (دسته ۸۵ کیلوگرم)، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی (دسته ۹۴ کیلوگرم)، محمدرضا براری، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی (دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، بهداد سلیمی، همایون تیموری و سعید علی حسینی (دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) ۱۲ ملی پوش حاضر در این اردو هستند.

تمرینات ملی پوشان وزنه برداری از روز شنبه تا پنجشنبه به صورت ۲ نوبت در روز (صبح و عصر) برگزار می شود که تمرین صبح از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ۱۲ ظهر ادامه دارد و تمرین بعدازظهر نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ عصر پیگیری می شود.

این مرحله اردوی تیم ملی از شنبه (۴ شهریور) آغاز شده و تا جمعه (۲۴ شهریور) در سالن ورزشی دانشگاه محدث نوری شهرستان نور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4071472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha