۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان :

جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان سمنان برگزار می شود

جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان سمنان برگزار می شود

سمنان - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از برگزاری جشنواره فیلم سبز در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از ۱۸ الی ۲۴ شهریور ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان، عباسعلی دامنگیر ضمن بیان اینکه در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است، افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم داستانی بلند و کوتاه، فیلم مستند کوتاه و بلند، سینمای تجربی، پویانمایی، گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی، هنرهای مفهومی و هنر ویدئویی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به اهمیت این جشنواره در نهادینه سازی فرهنگ حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در قالب این جشنواره  می‌توان مفاهیم و مسائل زیست محیطی با استفاده از ابزار سینما و هنررا  به جامعه انتقال داد و چالش‌ها و مشکلات را با مردم در میان گذاشت.

دامنگیر در پایان افزود: اعتقاد داریم یکی از پایه‌های اصلی یک جشنواره که می‌خواهد پیام اخلاقی بدهد رسانه‌ها هستند که و امید است تا با مشارکت و حمایت بیشتر موجب تحقق اهداف عالی محیط زیست در استان شود.  

کد خبر 4071813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha