۶ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۲۲

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

مقدمات توجه ویژه به گردشگری در بودجه ۹۷ فراهم شده است

مقدمات توجه ویژه به گردشگری در بودجه ۹۷ فراهم شده است

یزد ـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: با نامه ای که به رئیس جمهور برای توجه ویژه به بحث گردشگری نوشته شده، مقدمات توجه ویژه به این مقوله در بودجه ۹۷ فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل موسوی بیوکی امروز در جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یزد با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن اندیشه استانداری یزد اظهار داشت: در برنامه ششم موارد خوبی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی پیش بینی شده که امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت های آن استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در برنامه سال ۹۶ نسبت به برنامه سال ۹۵ نگاه به میراث فرهنگی بهتر بوده اما امیدواریم این نگاه در سال ۹۷ بهتر و برنامه های حمایتی از این حوزه تقویت شود.

موسوی بیوکی با بیان اینکه قدم‌هایی نیز برای بافت تاریخی یزد در شورای شهرسازی برداشته شد و قرار شد با نامه ای به رئیس جمهور، بودجه ای برای میراث فرهنگی یزد در نظر گرفته شود، افزود: با توجه به اینکه نوشتن بودجه ۹۷ به تدریج آغاز می‌شود، با ارسال این نامه مقدمات توجه ویژه به گردشگری نیز فراهم شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر بتوانیم متناظر با شورای شهرسازی تهران، کارگروهی متشکل از ۱۱ دستگاه تشکیل دهیم، می توانیم مسائل را بهتر پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای ساماندهی بافت تاریخی همراهی لازم را داشته باشند و رویکرد همه دستگاه‌ها به گونه ای باشد که میراث فرهنگی مظلوم واقع نشود.

موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: از کمیسیون عمران مجلس دعوت شده که به استان یزد سفر کنند و امیدواریم این سفر به زودی انجام شود تا بتوانیم شاهد اثرگذاری این سفر در بودجه سال ۹۷ باشیم.

کد خبر 4072269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha