۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گرمه کشف شد

۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گرمه کشف شد

گرمه- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک کامیون بنز حامل مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر از نوع تریاک در محور سمنان - گرمه در حال تردد است، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان گرمه موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

سردار مظاهری تصریح کرد: مأموران با حضور در محور اعلامی و ایجاد چند تور ایست و بازرسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مقدار ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، بیان کرد: در این رابطه دو سوداگر مرگ نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ناجا اجازه جولان را به قاچاقچیان و سوداگران مرگ نمی‌دهد از شهروندان خواست تا در صورت دریافت این‌گونه اخبار سریعاً مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4074093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha