۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۷

امام جمعه دماوند:

دشمن در پی ایجاد ناامنی اخلاقی در جامعه است

دشمن در پی ایجاد ناامنی اخلاقی در جامعه است

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود سعی دارد با اشاعه فساد و بی بند وباری نا امنی اخلاقی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی صبح جمعه در خطبه های نماز عید قربان دماوند، طی سخنانی گفت: ماه ذی الحجه را از ماه های پر برکت دانست.

وی سپس به مناسبت های مهم ماه ذی الحجه، از جمله عید سعید قربان و غدیر اشاره کرد و افزود: عید سعید غدیر خم، عید الله الاکبر و عید ولایت و امامت است و باید خود را برای برکزاری باشکوه این جشن بزرگ آماده کنیم.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: همه ما باید تمام سعی خود را برای برگزاری باشکوه جشن های عید غدیر بکنیم تا در روز قیامت سربلند باشیم.

فتاح دماوندی تکریم سادات و پوشیدن لباس های پاکیزه در عید غدیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: به کودکان در روز عید غدیر عیدی دهیم و چهره خیابان و بازار و مساجد را با پرچم امیرالمومنین مزین کنند.

وی با اشاره به اجتماع عظیم حجاج در مکه معظمه گفت: مسلمین در ایام حج قدرت بزرگ خود را حس می کنند و می بینند که اگر شجاعانه و با بصیرت رهنمودهای قرآن و پیامبر(ص) را سرلوحه خود قرار داده و در راه مبارزه با استکبار و دشمنان مجاهدت و اقدام عملی کنند، آن گاه به عزت و جایگاه واقعی خود دست می یابند.

فتاح دماوندی گفت: این مهم جز با اتحاد مسلمین حاصل نمی شود.

وی به پیام مقام معظم رهبری به حجاج اشاره و تاکید کرد: نظام سلطه در پی آتش افروزی و اختلاف افکنی بین مسلمین است که نتیجه ای جز نا امنی و ریختن خون مسلمین و ریخته شدن خون بی گناهان ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دماوند افزود: دشمن برای رسیدن به مقاصد شون خود سعی دارد با اشاعه فساد و بی بند وباری نا امنی اخلاقی ایجاد کند تا مسلمین از وظایف اصلی خود غافل شده و از کسب هویت و پیشرفت های علمی باز بمانند.

وی با اشاره به جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی، اضافه کرد: دشمنان کاری کرده اند که هم اشداء علی الکفار و هم رحمابینهم فراموش شود.

امام جمعه دماوند وظیفه روسا و نخبگات سیاسی، دینی و فرهنگی دنیای اسلام را ایجاد وحدت و بر حذر داشتن همگان از ستیزه گری های قومی و مذهبی دانست و گفت: مردم نیز باید برای مقابله با دشمن در میدان های جنگ و نرم آماده شوند.

رییس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند گفت: روسای کشورهای اسلامی باید کمک کنند تا کشتار مسلمانان یمن و میانمار متوقف شود.

کد خبر 4075341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha