۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

شهردار منطقه یک تهران تاکید کرد؛

پیگیری اتمام سریع پروژه های شهری شمال تهران

پیگیری اتمام سریع پروژه های شهری شمال تهران

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران بر ایجاد کمیته تخصصی ریالی و پیگیری اتمام سریع پروژه های شهری شمال تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین سلیمانی در جمع قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران،معاونان،مدیران و شهرداران نواحی این منطقه، سامانه کنترل پروژه، نگهداشت شهر،  اجرای ضوابط شهرسازی و طرح استقبال از مهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهروندان منطقه یک تهران در خصوص بحث نگهداشت شهر بسیار حساس هستند و بیشترین مطالبه آنها از مدیریت شهری بحث نظافت، پاکسازی ، فضای سبز و... شهر است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همه نیروهای شهرداری به طور مستمر و به ویژه در یک فاصله زمانی  ۱۰ تا ۱۵ روزه باید با اجرای یک برنامه جامع، موضوعات نگهداشت شهر را پیگیری و ساماندهی کنند.

شهردار منطقه یک تهران سامانه کنترل پروژه ها را به تفکیک معاونت ها مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر تسریع در اجرای آنها افزود: برای سرعت بخشی به پروژه ها ، صورت وضعیت ها مشخص و در کمیته تخصصی ریالی، پرداخت ها به پیمانکاران اختصاص یابد تا پروژه ها سریع تر به اتمام برسد.

وی در این جلسه بر ضرورت بازدید مستمر از نواحی و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری و اجرا و جمع آوری حصارهای کارگاهی تاکید کرد وموضوعات نگهداشت شهر ، نظافت و پاکسازی معابر، انهار، مخازن ،  جمع آوری آبهای سطحی ، جلوگیری از آبگرفتگی معابر و... را از موارد مهمی دانست که باید در همه نواحی در آستانه فصل بازگشایی مدارس با جدیت اجرا شود.

کد خبر 4075490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha