۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۷

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

حمایت از سرمایه گذاری در استان قزوین جدی است

حمایت از سرمایه گذاری در استان قزوین جدی است

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با ایجاد مرکز سرمایه گذاری در استان زمینه حمایت جدی از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی درجلسه ستاد حمایت ازسرمایه گذاری استان قزوین که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید گفتمان واحد مدیران استان باشد تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم و به تولید و اشتغال استان کمک کنیم.

حبیبی افزود: با تاکید استاندار محترم تلاش می کنیم تا شرایط حضور سرمایه گذار در استان تسهیل و هموار شود و همه مسئولان در این مسیر هم نظر هستند.

وی یادآورشد: با تشکیل ستاد سرمایه گذاری در استان و استقرار نمایندگان دستگاههای ذیربط سرعت اجرای کارها و صدور مجوز بالا رفته و روند رضایت متقاضیان و کارآفرینان را فراهم کرده است.  

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد:این ستاد دراستان نقش خود را در راستای حمایت از سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران به خوبی ایفا می کند و جا دارد از همکاری خوب و موثر مدیران دستگاههای اجرایی استان با این مرکز تقدیر کرد.

حبیبی اظهارداشت: مرکز حمایت از سرمایه گذاری استان در مسیر تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدمات، گردشگری قرار گرفته و گفتمان همه مدیران دستگاههای اجرایی استان نیز در این راستاست.

وی تصریح کرد:دستگاههای اجرایی در کنار اداراتی که متولی اصلی تولید و اشتغال نیستند باید در این گفتمان مشارکت کنند و حمایت از بخش خصوصی ضروری است که در راستای تقویت تولید و اشتغال باید مدیران به این امر مهم توجه کافی داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار گفت: برای تحقق ۵۶۰ هزار اشتغال سالیانه از سوی دولت می بایست ۷۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد در حالی که در بودجه کشور ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده و مابقی بایستی از طریق بخش خصوصی تامین شود.

حبیبی افزود: استان قزوین در حوزه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری دارد که با حمایت بخش خصوصی این حمایت را باید اجرایی کنیم.

در این جلسه گزارشی از عملکرد مرکز جذب وحمایت از سرمایه گذاری استان در ۵ ماهه سالجاری ارایه شد.

کد خبر 4077629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha