۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۶

معاون فرماندار رزن:

شورای فرهنگی محلات رزن به انسجام برنامه‌های مناسبتی کمک کند

شورای فرهنگی محلات رزن به انسجام برنامه‌های مناسبتی کمک کند

رزن - معاون فرماندار رزن گفت: شورای فرهنگی محلات رزن به انسجام برنامه‌های مذهبی و مناسبتی کمک کند.

 به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوربخش ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگی محلات شهرستان رزن که با هدف پیگیری مشکلات و جلب همکاری ادارات برگزارشد، گفت: اعضای شوراهای فرهنگی محلات باید ضمن شناسایی مشکلات محله خود و برنامه ریزی برای حل آن، مطالبات مردم را احصا و پیگیری ان را دنبال کنند.  

وی با تاکید بر نقش اثرگذار شورای فرهنگی محلات در کاهش آسیب های اجتماعی محله اظهار داشت: ناهنجاری ها و معضلاتی چون اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فقر، مشکلات زنان سرپرست خانوار با نقش آفرینی شوراهای فرهنگی محلات قابل حل است.

معاون فرماندار رزن اضافه کرد: باید با هم افزایی سایر نهادهای محلی و بهره گیری از مشارکت مردمی وارد فاز عملیاتی و اجرایی برای رفع  معضلات و مشکلات جامعه شد.

وی یادآور شد: انجام فعالیت های میدانی و برگزرای نشست های هم اندیشی با مدیران محلی، مساجد، هیئات مذهبی، هیئت امنا، بسیج و... در خصوص مسائل محله و اجرای برنامه ها در مساجد، مدارس و ترتیب دادن برنامه های جمعی در محله ها در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط شورای فرهنگی محلات اظهار داشت: بیش از ۵۰ میلیون تومان از طریق شورای فرهنگی محلات به ایتام، خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست رزن پرداخت شده است.  

حجت‌الاسلام حبیب الله غلامی عنوان کرد: حل مشکلات کشاورزان محله و همچنین پیگیری مشکلات عمرانی از طریق شورا و اجرای برنامه های فرهنگی و دینی با محوریت روحانی مسجد برگزار شده است.
 

کد خبر 4078562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha