۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹

معرفی عوامل فیلم بهرام توکلی

جواد عزتی و امیر جدیدی وارد «تنگه ابوغریب» شدند

جواد عزتی و امیر جدیدی وارد «تنگه ابوغریب» شدند

عوامل فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به کارگردانی بهرام توکلی مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی روزهای آخر پیش تولید را می گذراند و کار انتخاب عوامل فیلم تقریبا به پایان رسیده است. بر این اساس جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی جلوی دوربین «تنگه ابوغریب» می روند. حمید خضوعی ابیانه نیز مدیریت فیلمبرداری کار را بر عهده خواهد داشت.

در خلاصه فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» چنین آمده است: در ٢١ تیرماه ١٣۶٧، حمله وسیعی سراسر جبهه جنوب را درگیر می کند، یکی از نقاط حساسی که دشمن قصد عبور از آن و رسیدن به شهرها و جاده های کلیدی ایران را دارد تنگه ابوغریب است، تنگه ای که نام و خاطره اش در میانه تاریخ رسمی روزهای پایانی جنگ گم شده ... تنگه ای که محل مقاومت افراد گردان عمار بود ... .

سایر عوامل فیلم عبارتند از طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه ریز: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، جانشین تولید: کیورث عباسی، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی، عکاس: محمد بدرلو، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

کد خبر 4080323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha