۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

رئیس دانشگاه خبر داد:

انتقال ۵ دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به ساختمان کمیته امداد

انتقال ۵ دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به ساختمان کمیته امداد

رئیس دانشگاه خواجه نصیر گفت: قرار است با تامین هزینه های لازم تعداد ۵ دانشکده و دفتر مرکزی این دانشگاه به ساختمان کمیته امداد در سوهانک منتقل شوند.

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درحال پیگیری هستیم و هر زمان که دولت بتواند اوراق صکوک را در اختیار کمیته امداد قرار دهد ما ساختمان مربوط به این نهاد در سوهانک را تحویل بگیریم.

وی افزود: قرار است در فاز اول ۵ دانشکده و دفتر مرکزی این دانشگاه به ساختمان کمیته امداد منتقل شود.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: مابقی دانشکده های دانشگاه نیز در دراز مدت در پردیس شهید رضایی نژاد دانشگاه تجمیع می شوند.

خاکی صدیق اظهار داشت: برای انتقال ۵ دانشکده این دانشگاه به ساختمان کمیته امداد ما آمادگی داریم و هر زمان که ساختمان تحویل داده شود فرآیند انتقال آغاز خواهد شد.

وی گفت: انتقال یک دانشکده از مکانی به مکان دیگر یک فرآیند طولانی است بنابراین درحال برنامه ریزی و اجرای مقدمات این موضوع هستیم.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر عنوان کرد: پس از انتقال دانشکده ها ساختمان های داخل شهر این دانشگاه نیز برای تامین هزینه های خرید ساختمان کمیته امداد باید تبدیل به احسن شوند.

کد خبر 4081286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
      0 0
      کدوم دانشکده ها؟ نمیشه نام ببرید؟
    • اکبر IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
      0 0
      اینطور که من فهمیدم هوافضا سرجاش میمونه، بقیه منتقل میشن. ولی خیلی طول میکشه قطعا. همین الان زمین و ساختمون رو تحویل بدن راحت اندازه یه دوره کارشناسی زمان میبره