۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲

مجید جلالی:

بازی با بادران می‌تواند قبل از بازی با پرسپولیس به ما کمک کند

بازی با بادران می‌تواند قبل از بازی با پرسپولیس به ما کمک کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه بازی با بادران می‌تواند قبل از دیدار با پرسپولیس به تیمش کمک کند، گفت: وقت آن رسیده خاطرات خوب را در جام حذفی تجدید کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان با بادران در جام حذفی فوتبال، گفت: آنچه برایمان خوشایند است این است که داریم به تدریج به یک پیشرفت خوبی می رسیم. این موضوع ما را برای آینده بزرگ امیدوار کرده است. سعی می کنم تیمم را از چگونگی پیشرفت آگاه کنم. بازیکنانم دارند به مراتب با روحیه تر تمرین می کنند. این نوید خوبی را برای آینده می دهد.

وی تاکید کرد: فکر می کنم قبل از بازی بزرگ با پرسپولیس، این دیدار در جام حذفی می تواند به ما کمک کند. البته تیم خوب بادران را در حد لیگ یک نمی دانیم و به عنوان یک تیم لیگ برتر به بادران نگاه می کنیم که باید سنجیده و باهوش مقابل آنها بازی کنیم.

سرمربی تیم پیکان در پایان درباره اینکه آیا جام حذفی را جدی گرفته و این جام در مقایسه با لیگ برای وی در اولویت قرار دارد یا خیر؟ گفت: من خاطرات خوبی از جام حذفی دارم که مربوط به ۱۲ سال پیش است ولی با تجربه ای که به دست آوردم و همچنین اشتیاقی که دارم زمان آن رسیده است که آن خاطرات خوب را تجدید کنم. وقتی به این بینش رسیده ام، مسلم است مسابقات لیگ و جام حذفی را جدا از هم نمی بینم و آنها را مراحلی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ می دانم.

کد خبر 4081718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha