۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۱۸

حسین ماهینی:

آمده‌ایم بجنگیم و ببریم/ ای کاش در تهران میزبان بازی‌هایمان بودیم

آمده‌ایم بجنگیم و ببریم/ ای کاش در تهران میزبان بازی‌هایمان بودیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ابوظبی آمده ایم تا بجنگیم و صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ماهینی که به عنوان کاپیتان در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور پیدا کرده بود اظهار داشت: در بازی رفت در حالی که نتیجه را دو بر صفر واگذار کرده بودیم، برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. آن بازی نشان داد چه انگیزه‌ای برای پیروزی و صعود در تیم ما وجود دارد و ما ناامید و تسلیم نمی‌شویم.

وی ادامه داد: ما به اینجا آمده‌ایم که بجنگیم، پیروز شویم، صعود کنیم و با این صعود، دل ۴۰ میلیون نفر هوادار خودمان و ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم. انگیزه و اراده لازم هم برای دستیابی به این هدف در تمام بچه‌ها وجود دارد.

مدافع سرخپوشان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه الاهلی از بازیکنان شاخص بسیاری بهره می‌برد، خاطرنشان کرد: الاهلی را می‌شناسیم. با هر تیمی بازی داشته باشیم، آن را آنالیز می‌کنیم. ما هم بازیکنان بزرگ زیادی مثل؛ طارمی، علیپور، منشا، مسلمان، احمدزاده، بیرانوند و بقیه را داریم که یا ملی پوش هستند یا می‌توانند ملی پوش باشند.

ماهینی اضافه کرد: من فقط می‌گویم ای کاش دو تیم می‌توانستند میزبانی بازی‌های خود را در تهران و جده انجام بدهند. در این صورت عدالت بیشتر رعایت می‌شد و الاهلی می‌توانست عظمت و بزرگی پرسپولیس و هوادارانش را خیلی بهتر درک کند.

کد خبر 4084258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha