۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

نخستین جشنواره عسل خراسان شمالی در اسفراین برگزار می‌شود

نخستین جشنواره عسل خراسان شمالی در اسفراین برگزار می‌شود

بجنورد- معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی از برگزاری نخستین جشنواره عسل استان در روستای هدف گردشگری رویین اسفراین خبر داد.

مینا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین جشنواره عسل خراسان شمالی روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه جاری در محل روستای هدف گردشگری رویین برگزار می‌شود.

هاشمی بابیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در خراسان شمالی تولید می‌شود ازجمله عسل، ظرفیت معرفی به‌عنوان برند استان را دارند که در این زمینه باید به روستائیان و تولیدکنندگان کمک کرد.

وی رویکرد جشنواره عسل را معرفی این محصول به‌منظور افزایش فروش و نیز ایجاد خودباوری در روستائیان برای رسیدن به محصول باکیفیت و با بسته‌بندی ممتاز عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه درزمینهٔ برند سازی این محصول مشکل‌داریم، عنوان کرد: باید تولیدکنندگان را در نحوه عرضه کمک کرد تا بازار فروش برای محصولات خود را پیدا کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی تصریح کرد: به همین منظور با همکاری پارک علم و فناوری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این جشنواره در خصوص برند سازی و نحوه بسته‌بندی محصول عسل برگزار می‌شود.

هاشمی همچنین از شرکت خبرنگاران شبکه آناتولی ترکیه که در خراسان شمالی حضور دارند در جشنواره عسل استان خبر داد و اظهار کرد: محصول عسل تولید خراسان شمالی این ظرفیت را دارد که نه‌تنها فرا استانی بلکه در کشور دیگری نیز به‌عنوان برند معرفی شود.

کد خبر 4085182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha