۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم معرفی مسائل و مشکلات جامعه با زبان هنر

لزوم معرفی مسائل و مشکلات جامعه با زبان هنر

کرمانشاه- مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: زبان فرهنگ و هنر در جامعه بسیار تاثیرگذار است و دستان توانمند هنرمندان در خلق آثارهنری به سمت شناساندن مسائل جامعه پیش می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا گودرزی امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح گالری عکس پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان «شبدیز» در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این جشنواره کار خوب فرهنگی در استان است گرچه در این راستا جای انتقادات بسیاری است اما با وجود همه کمبودها خوشبختانه شاهد اجرای خوبی بودیم.

وی افزود: زبان فرهنگ و هنر در جامعه امروز بسیار تاثیر گذار  است و امید است دستان توانمند هنرمندان در خلق آثار هنری به سمت و سوی  شناساندن مسائل جامعه و آسیب های اجتماعی پیش برود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه ابراز داشت: هنرمندان با خلق آثار هنری می توانند بسیاری ازمشکلات جامعه را به قلم بکشند و آن را با زبان گویای هنر به جهانیان معرفی کنند.

وی ایران را سرزمین هنر معرفی کرد و ابراز داشت: پشت هر عکس یا فیلمی ساعتها تلاش نهفته است و به اندازه یک کتاب برای ما مفهوم دارند و می تواند در داشتن یک جامعه سالم بسیار تاثیر گذار باشد.

گودرزی تصریح کرد: کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است و جای جای این استان از مرزهای آن گرفته تا مرکز شهر کرمانشاه دارای آثار فرهنگی و هنری است.

وی ابراز داشت: امید است طی این روزها با توانایی ها و خلاقیتی که در خلق آثار دارید زیبایی‌های استان کرمانشاه را به تصویر بکشانید.

کد خبر 4086297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha