۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶

ووشو رده های سنی آسیا- کره جنوبی؛

مختار پور و جعفری نقره گرفتند/ بت شکن روی سکوی سوم

مختار پور و جعفری نقره گرفتند/ بت شکن روی سکوی سوم

رقابتهای وووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب سه نشان نقره و برنز توسط نمایندگان کشورمان در کره جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «گومی» و با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور آغاز شد. 

در رقابت های نوبت صبح تالوکاران به روی تالو فیلد رفتند که محمدرضا جعفری در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال و در فرم «دائوشو» با امتیاز ۹،۱۸ در سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد. در این فرم «یگان له چن» از جین با امتیاز ۹،۲۲ طلا گرفت و «مارک لستر» از فیلیپین با امتیاز ۹،۱۷ سوم شد.

در همین فرم و در بخش دختران زهرا بت شکن با امتیاز ۹،۱۰ به مدال برنز رسید. در این فرم «یو یانگ» از چین با امتیاز ٩.٢٢ و «وونگ» از مالزی با امتیاز ٩.١٤ مدال های طلا و نقره را از آن خود کردند.

در فرم چانگ شو رده سنی ۹ تا ۱۲ سال نیلوفر مختارپور در رقابتی نزدیک با نماینده سنگاپور با امتیاز ۹،۱۹ به مدال نقره رسید و تالوکار سنگاپوری با امتیاز ۹،۲۰ طلا گرفت. همچنین، نماینده کره جنوبی با امتیاز ۹،۱۹ مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

زهرا کیانی در فرم چیانگ شو رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۹،۱۹ به کار خود پایان داد. در فرم چانگ چوان رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، «امیرحسین سلطانی» و «سیدمحمد حسینی» به ترتیب با امتیاز ۸،۹۵ و ۸،۸۳ به کار خود پایان دادند. در فرم چیانگ شو رده سنی ۹ تا ۱۲سال نیز «امیرمهدی پرنده» با امتیاز ۸.۹۸ به کار خود پایان داد.

کد خبر 4089126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha