۳ مرکز مخابراتی تهران توسعه می یابد

۳ مرکز مخابراتی تهران توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در ۳ مرکز مخابراتی تهران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید توکلی و شهید دیالمه امروز ۲۷ شهریورماه و در مرکز مخابرات مهدیه تهران فردا ۲۸ شهریورماه انجام می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۹ در محدوده خیابان های یکم، سوم، باشگاه، بلوار اصلی تهرانسر، بلوار شهید بهشتی، شهید محمدعلی رحیمی، صفر علی لشگری، فاز ۲ و فاز ۴ و در مرکز مخابرات شهید دیالمه با پیش شماره های ۳۳۱۲، ۳۳۱۳، ۳۳۴۴، ۳۳۵۰ الی ۳۳۵۶ در محدوده خیابان های شوش و شهید محسن نیلی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

درهمین حال با اجرای عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات مهدیه با پیش شماره های ۵۵۳۶ الی ۵۵۳۹، ۵۵۴۷ الی ۵۵۴۹ در محدوده خیابان های ابوسعید، شوش، وحدت اسلامی و کارگر، ارتباط تلفنی مشترکان به مدت ۳ روز آینده دچار اختلال می شود.

مخابرات تهران همچنین از به روز رسانی و ارتقای تجهیزات شبکه ای در سایت مخابراتی استقلال خبر داده است که با اجرای این عملیات ارتقاء، تمامی سرویس های مرتبط با این سایت مخابراتی از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۱۸ با اختلال همراه خواهد بود.

کد خبر 4090707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha