۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۵۲

برپایی ششمین نمایشگاه کارگاه چاپ دستی «چارسو»

برپایی ششمین نمایشگاه کارگاه چاپ دستی «چارسو»

نمایشگاه گروهی چاپ دستی «چارسو» ۳۱ شهریورماه در گالری هفت ثمر افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه چاپ دستی «چارسو» جمعه ۳۱ شهریور ماه در گالری هفت ثمر افتتاح می شود. در این نمایشگاه که المیرا میرمیران آن را گردآوری کرده است حدود ۴۰ اثر از ۱۰ هرمند در تکنیک های مختلف چاپ دستی به نمایش درمی‌آید.

میرمیران درباره فعالیت کارگاه چاپ دستی چارسو و چگونگی برگزاری این نمایشگاه گفت: کارگاه چاپ چارسو از سال ۱۳۸۳ با همکاری استادان و دانشجویان تجسمی آغاز به کار کرد. این کارگاه موازی با برگزاری نمایشگاه های گروهی از ۱۳۹۰، بعد از هر دوره آموزشی یک ساله، فعالیت نمایشگاه های آموزشی را با هدف افزایش انگیزه در هنرمندان تجسمی و توجه به اهمیت آموزش آغاز می کند.

وی ادامه داد: ۳۱ شهریور نیز ششمین نمایشگاه آموزشی به منظور تداوم حرکت گروهی، ارتقای کیفیت بصری و تکنیکی و روند طراحی از ایده تا اجرا، برگزار می شود.

آوا افشاری، آیدا پاشاخانلو، مهدیس توکل، آناهیتا داراب بیگی، دانا دهقان، مهتاب دهروان، سپیده صیاد دریا بخش، راضیه قربان نژاد، آدنا میرزاخانیان و الهه نشاط هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه روز ۳۱ شهریور در گالری هفت ثمر افتتاح می شود و تا ۱۲ مهر همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

کد خبر 4091114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha