۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۴۹

فردا به میدان می‌روند؛

نبرد افغان‌ها با ایران برای صدرنشینی/لزوم حضور چشمگیر تماشاگران

نبرد افغان‌ها با ایران برای صدرنشینی/لزوم حضور چشمگیر تماشاگران

کرج - نائب رئیس هیئت فوتبال البرز با اشاره به بازی حساس ایران و افغانستان در این دوره از مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا، گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای حمایت به ورزشگاه بیایند.

بهروز یمینی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال ایران و افغانستان روز جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت، اظهار کرد: با توجه به شش امتیازی بودن هر دو تیم این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بابیان اینکه با برد ایران در این رقابت صعود به دور  بعد قطعی خواهد بود، افزود: تحقق این امر به حضور چشمگیر تماشاگران بستگی دارد.

نائب رئیس هیئت فوتبال البرز در ادامه تأکید کرد: از تماشاگران انتظار داریم حمایت خود از تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال ایران با حضور در ورزشگاه به اثبات برسانند.

وی بابیان اینکه اعتقاددارم تیم فوتبال ایران در این دوره از مسابقات ازنظر فنی در جایگاه خوبی قرار دارد، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر برنامه‌ریزی خوبی در خصوص تیم‌های  فوتبال پایه کشور صورت گرفته است.

یمینی نبود هتل در استان را یکی از مشکلات مهم برشمرد چراکه این امر سبب شده البرز نتواند میزبان مسابقات بزرگ‌تر شود، افزود: پیش‌ازاین بنا بود البرز میزبان برگزاری مسابقات فوتبال جوانان آسیا باشد که نبود زیرساخت لازم مانع این امر شد.

کد خبر 4093712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha