۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴

اثرات منفی بازی با پرسولیس را می‌گیریم؛

مجید جلالی: چرا نوبت به من می‌رسد دفاع بد می‌شود؟

مجید جلالی: چرا نوبت به من می‌رسد دفاع بد می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه به دنبال گرفتن اثرات منفی بازی با پرسپولیس است، گفت: هر موقع پرسپولیس را شکست داده‌ام انعکاسش این بوده که ضد فوتبال بوده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان ونفت تهران در هفته هفتم لیگ که امروز پنجشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: تمام تلاش من این بوده است که اثرات مثبت بازی با پرسپولیس را تقویت کنم و اثرات منفی آن را بگیرم. هم خودم و هم تیم معتقدیم تداوم موفقیت می تواند برای ما امتیاز به همراه داشته باشد. برای همین می خواهیم به مراتب بازی بهتر و موفق تری انجام دهیم.

وی درباره ارزیابی اش از سه بازیکن خارجی پیکان گفت: یکی از بازیکنان سنگالی است که در بازی با پرسپولیس هم به میدان رفت. بازیکن دیگر «کنت» است که سابقه بازی در تیم امید نیجریه را دارد و بحث جذب او را با وسواس دنبال کردیم.سومین بازیکن خارجی هم در تیم ملی نیجریه بوده و سهمیه زیر ۲۱ سال و فوق العاده بااستعداد است.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا قیمت این بازیکنان خارجی از گادوین منشا بازیکن فصل گذشته پیکان بیشتر است؟ گفت: ما این بازیکنان را با قیمت خیلی معقولی گرفته ایم. شاید باورتان نشود، قیمت دو نفر از  این بازیکنان از منشا هم کمتر است.

جلالی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاداتی که از بازی تدافعی پیکان مقابل پرسپولیس می شود خاطرنشان کرد: چرا نوبت به ما می رسد دفاع بد می شود؟ من این را نمی پذیرم که مقابل پرسپولیس دفاع کردیم. آنها که این حرفها را می زنند هواداران متعصبی هستند که منصفانه بازی را نگاه نمی کنند. اگر جریان بازی را ببینید متوجه می شوید شاید ما در ۱۵ دقیقه آخر مجبور شدیم دفاعی تر بازی کنیم. در طول این دیدار بازی معقول و منطقی انجام دادیم.

وی ادامه داد: من به عنوان سرمربی اولین برد خود را مقابل پرسپولیس در آبان ماه ۱۳۷۰ و باتیم وحدت به دست آوردم. از آن موقع هر زمانی پرسپولیس را برده ام انعکاسش این بوده که تیمم ضد فوتبال بازی کرده و یا این  پرسپولیس بوده که بد بازی کرده است. این مسائل برایم عادی شده و حساسیت و گلایه ای هم ندارم، چراکه با این فضا خو گرفته ام.

سرمربی پیکان تاکید کرد: شما باید بضاعت ما را هم ببینید. با این بضاعتی که داشتم باید طوری بازی را طراحی می کردم که تیمم موفق باشد. من با یکی از بهترین تیم های آسیا بازی داشتم و این تیم (پرسپولیس) نیمکتی دارد که می تواند هر بازی را دگرگون کند. از بازیکنانم کاملا ممنون هستم. ادعایی هم نداریم.

جلالی درخصوص ناراحتی بختیار رحمانی بعد از تعویض مقابل پرسپولیس تصریح کرد: یکسری اتفاقات در لحظه رخ می دهد و تمام می شود. هیچ بازیکنی در فوتبال دوست ندارد بیرون از زمین باشد. بختیار هم عذرخواهی کرد و وقتی از او پرسیدم چرا بعد از تعویض شدن به رختکن رفتی، گفت که خسته بودم. من هم به این بازیکن گفتم که برای رفتن به رختکن اجازه می گرفتی و در نهایت او هم عذرخواهی کرد. من با روش خودم این مسائل را مدیریت می کنم. تاکنون با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده ام و سعی من این بوده تا بهترین بازی را از آنها بگیرم.

سرمربی پیکان در پایان در واکنش به خبرنگاری که از وی درباره اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا سوال کرده بود، گفت: من با ادبیات سیاسی ها آشنا نیستم و خواهش می کنم این مباحث را وارد فوتبال نکنید. همین فوتبال اینقدر مشکلات دارد که باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

کد خبر 4093732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
      0 0
      با سلام. جناب جلالی شما معتقد هستید که تیم فوتبال پرسپولیس را با بازی روان وشناور شکست داده اید! اقای جلالی با تعریفی که شما از تیم خودت دارید ما باید زاین پس شاهد صدرنشینی تیم شما باشیم.