۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۵۹

وزیر سابق اطلاعات در گرگان:

دشمنان به دنبال ایجاد تغییرات در انقلاب اسلامی هستند

دشمنان به دنبال ایجاد تغییرات در انقلاب اسلامی هستند

گرگان – وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمنان ما در چهار عرصه به دنبال ایجاد تغییرات در انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در مراسم شب اول محرم در هیئت حیدریون گرگان، اظهار کرد: امروز نقشه و طراحی دشمن بر حذف عمارهای انقلاب و تغییر مولفه‌های انقلابی متمرکز شده است.

وی افزود: عده‌ای در کشور مانند دولت بنی صدر و برخی افراد دیگر در روزهای نخست انقلاب به دنبال تغییرات در انقلاب و مسیر آن هستند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر در اصطلاحات، مقدسات، شخصیت‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز در ادبیات برخی‌ها به جای اصطلاحات استکبار و سلطه در مواجهه با دولت‌های غربی از عنوان قدرت‌های جهانی استفاده می‌شود و اصطلاح قشر آسیب پذیر را جایگزین عنوان مستضعف کرده‌اند.

مصلحی تصریح کرد: عده‌ای در کشور با تشییع شهدای گمنام، برگزاری یادواره‌ها و دفاع از حرم اهل بیت مخالفت کرده و در تلاش هستند تا شخصیت‌های مهم و مطرح انقلاب را خنثی و از میدان خارج کنند.

وی ادامه داد: مناسفانه تا این اتفاقات تا حدود زیادی در کشور رخ داده و توجه به روند تغییر رفتار و مواضع برخی شخصیت‌های مهم انقلابی گویای این مسئله است.

مصلحی بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی می‌کنند تا نهادهای مهم انقلابی مانند سپاه، شورای نگهبان و ... را تضغیف کنند تا از تاثیرگذاری عمیق و کارکردهای اصلی آنها کاسته شود.

وی در پایان یادآور شد: تنها راه مقابله با مقدمه چینی دشمن برای تغییرات و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی، جهاد کبیر به معنی ایستادگی در مقابل دشمن و پاسخ منفی به خواسته‌های آنهاست.

کد خبر 4094065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha