۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

زنگ بازگشایی مدارس هرمز برمزار دانش آموز فقید نخبه نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس هرمز برمزار دانش آموز فقید نخبه نواخته شد

هرمز - نواختن زنگ بازگشایی مدارس هرمز برمزار دانش آموز فقید نخبه زهرا زرنگاری با حضور خانواده دانش آموز فقید زهرا زرنگاری و مسئولان بخش هرمز زنگ آغاز سال تحصیلی در جزیره هرمز نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بازگشای مدارس جزیره هرمز صبح شنبه با حضور میری نماینده اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان ، رضامیر حسینی بخشدار هرمز ، حجت الاسلام مهدی دری و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی بخش هرمز وخانواده دانش آموز فقید زهرا زرنگاری در گلزار شهدای بر مزار دانش آموز فقیه زهرا زرنگاری برگزار شد.

در این مراسم علی بمپوریان مدیر آموزش‌ و پرورش منطقه هرمز واژه‌های مدرسه، معلم و دانش‌آموز را مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در مدارس حیات و پویایی را به جامعه برگردانده و محیط شهر دوباره زنده شده است.

وی با بیان اینکه تربیت یک بعد آموزش است و باید در ابعاد زندگی در جامعه مانند احترام به والدین، احترام به دیگران، ایثار و مقامت، کار و تلاش و امر به معروف و نهی از منکر نیز به دانش‌آموزان آموزش داده شود گفت: امیدواریم در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و منویات رهبر معظم انقلاب برای دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

علی بمپوریان با بیان اینکه حدود هزار و۲۵۲دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید وارد مدرسه‌ها جزیره هرمز می‌شوند خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در جزیره هرمز به صورت مستقیم  مسئولیت تعلیم و تربیت را برعهده دارند.

کد خبر 4095449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha