۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵

تکواندو گرندپری - مراکش

راه هموار حسینی برای کسب مدال/عاشورزاده به نیمه نهایی صعود کرد

راه هموار حسینی برای کسب مدال/عاشورزاده به نیمه نهایی صعود کرد

آخرین نماینده ایران در دومین مرحله از رقابتهای گرندپری سال ۲۰۱۷ فردا یکشبنه در آخرین روز این مسابقات با قرعه مناسبی برای کسب مدال مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی مراکش در سالن «شاهزاده مولا عبدالله» شهر رباط جریان دارد فردا یکشنبه در روز پایانی تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان به روی «شی هاپ چانگ» می روند که میرهاشم حسینی تنها نماینده ایران است. 

این تکواندوکار ۶۸- کیلوگرمی کشورمان در قسمت پائین جدول دور نخست به مصاف «پاتر لانگوباردی» از انگلیس می رود و در صورت برتری با برنده پیکار اسلوونی و کرواسی مبارزه می‎کند.حسینی در صورت مرحله یک چهارم نهایی یکی از تکواندوکاران بلژیک، چین تایپه یا ترکیه را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان با چهار تکواندوکار در این مسابقات شرکت کرده است. سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم روز گذشته بعد از کسب دو پیروزی برابر نماینده انگلیسی قهرمان این وزن باخت و حذف شد. امروز هم محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم محمد کاظمی همان دور نخست برابر قهرمان کره ای جهان نتیجه را واگذار و از جدول خارج شد.

 فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن بعد از یک دور استراحت، «قاسم مگمدوف» از آذربایجان را ۱۹ بر ۳ پیروز شکست داد. وی دور دوم «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده را نیز ۱۷ بر ۷ از پیش رو برداشت و با رسیدن به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. عاشورزاده برای رسیدن به دیدار نهایی برنده مبارزه مراکش و مکزیک را پیش رو دارد.

کد خبر 4095765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha