۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۲

بسکتبال باشگاه های آسیا - چین؛

پیروزی پتروشیمی مقابل نماینده تایلند

پیروزی پتروشیمی مقابل نماینده تایلند

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را با پیروزی برابر مونو ومپایرز تایلند به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب چهارمین روز مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا که در شنزو چین جریان دارد، امروز دوشنبه تیم پتروشیمی بندرامام به مصاف مونو ومپایرز تایلند رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ١١١ بر ٦٠ شکست دهد. 

این سومین دیدار شاگردان مهران شاهین طبع در بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا بود. آنها در دیدار نخست این دوره مسابقات با تنها یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۶۵ بر ۶۶ برابر آستانه قزاقستان شکست خوردند اما در دومین دیدار موفق شدند با نتیجه ۱۰۸ بر ۴۵  سِرِیِت رام‌الله فلسطین را شکست دادند. 

چهارمین و آخرین دیدار تیم پتروشیمی در مرحله گروه گروهی رقابت های بسکتبال باشگاه های آسیا فردا برابر نماینده فیلیپین برگزار می شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا که با حضور ۱۰ تیم از جمعه در شنزو چین آغاز شد تا هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت. پتروشیمی بندرامام با قهرمانی در غرب آسیا سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کرد. این تیم در دوره پیشین این رقابت ها به عنوان سوم دست یافت. 

کد خبر 4097741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha