۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۹

فرماندار قدس:

۱۰۰۰ جوان و نوجوان داوطلب عضویت در هلال احمر شهرستان قدس هستند

 ۱۰۰۰ جوان و نوجوان داوطلب عضویت در هلال احمر شهرستان قدس هستند

قدس- فرماندار قدس با اشاره به داوطلبی ۱۰۰۰ جوان و نوجوان برای عضویت در هلال احمر شهرستان قدس، بر راه اندازی دفتر این جمعیت در قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی محمدی، ظهر سه شنبه در کارگروه مطالعاتی عمرانی شهرستان قدس طی سخنانی بر راه اندازی دفتر جمعیت هلال احمر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: وجود دفتر جمعیت هلال احمر در شهرستان قدس برای مدیریت برخی حوادث غیر قابل پیش بینی حیاتی است.

وی افزود: جذب جوانان داوطلب در هلال احمر ضروری است، حسن حضور جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر، استفاده از این عزیزان در فرهنگ سازی امدادی و دیگر موارد در شهرستان است.

فرماندار قدس، با بیان این که هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ جوان و نوجوان برای عضویت در جمعیت هلال احمر این شهرستان علاقمند هستند، گفت: هم اکنون این جوانان علاقمند، عضو هلال احمر شهریار و دیگر شهرستان های اطراف هستند و می توان از پتانسیل و ظرفیت این عزیزان برای فرهنگ سازی حوادث استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، کارگروه مطالعاتی عمرانی شهرستان قدس با حضور دادستان عمومی و انقلاب قدس و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد.

قدس یکی از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران است که با مساحت ۱۱۴ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و در کیلومتر ۲۰ بزرگراه فتح و ۱۸ کیلومتری شهر تهران فاقد جمعیت هلال احمر مستقل است.

کد خبر 4098830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha