۴ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۷

سید سیروس پورموسوی:

حرف‌هایی از سوی نیمکت استقلال علیه بازیکن من زده شد

حرف‌هایی از سوی نیمکت استقلال علیه بازیکن من زده شد

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از سوی نیمکت استقلال خوزستان، حرف‌هایی علیه بازیکن من زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در شهرآورد اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی، شروع خوبی نداشتم و به خصوص در پنج دقیقه نخست بازیکنان فولاد بسیار سردرگم بودند. اعتقاد دارم که بازیکنان فولاد قصد داشتند در نیمه اول احساسی بازی کنند و این اصلاً خوب نیست.

وی افزود: یکی از دلایل افت تیم در نیمه اول این بود که ما به علت زمان کم سپری شده نسبت به بازی قبلی، فرصت اندکی برای ریکاوری داشتیم ولی در نیمه دوم بازی، فولاد بسیار خوب ظاهر شد و این تساوی به دست آمده در این بازی که برای ما خانگی به حساب می‌آمد، چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

پورموسوی عنوان کرد: قطعاً تیمی که با ۱۰ بازیکن می‌تواند از حریف امتیاز بگیرد، عملکرد امیدوار کننده‌ای دارد. به نظر من در این هشت هفته که از لیگ برتر سپری شده است، عملکرد فولاد خوب بوده و ما سعی می‌کنیم عملکردمان را بهتر کنیم ولی اگر این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم روند خوب ما کامل می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به تعطیلات پیش روی لیگ برتر گفت: سعی می‌کنیم از تعطیلات لیگ برتر نهایت استفاده را بکنیم تا در ادامه بازی‌ها، پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

پورموسوی در خصوص اخراج عبدالله کرمی مدافع فولاد در نیمه نخست بازی و ۱۰ نفره شدن تیمش که باعث درگیری بین نیمکت دو تیم شد نیز گفت: از سوی نیمکت تیم ما مطلقاً حرفی زده نشد ولی از طرف نیمکت حریف که اتفاقاً پیشکسوتانی در آن حضور دارند، حرف‌هایی علیه بازیکن ما زده شد.

وی افزود: من ۶ سال در تیم استقلال خوزستان زحمت‌ کشیدم و نباید این زحمات من از سوی آنها فراموش شود چون در زمان حضور من در این تیم، کارهای مهمی صورت گرفت که نباید فراموش شود.

به خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز تیم‌های اهوازی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

کد خبر 4098999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha