۸ مهر ۱۳۹۶، ۱:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

لزوم تداوم روند کشتی فرنگی تا المپیک/ جوانان نمره قبولی گرفتند

لزوم تداوم روند کشتی فرنگی تا المپیک/ جوانان نمره قبولی گرفتند

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی تاکید کرد این رشته در مسیر خوبی قرار گرفته که باید این روند تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه یابد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی نتیجه امیدوارکننده و خوبی در بازیهای داخل سالن آسیا کسب کرد، اظهار داشت: مهمترین دستاورد کسب موفقیت در این مسابقات، اثبات شایستگی جوانان ملی پوش و همچنین برنامه های مطلوب کادر فنی تیم ملی بود که نشان داد علی اشکانی و همکارانش در این مدت به خوبی بر نقاط ضعف و قوت تیمشان اشراف کامل پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: مسئولیت اشکانی بعد از کسب نمره قبولی در رقابتهای جهانی فرانسه و سپس بازیهای داخل سالن آسیا در ترکمنستان، سنگین تر خواهد شد، چاکه او باید همین روند را همچنان تا میادین بعدی و به خصوص المپیک ۲۰۲۰ حفظ کند. مطمئنا در صورت چنین روند رو به رشد و موفقی، می توان در المپیک هم حرف های زیادی برای گفتن داشت.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۲مونیخ با اشاره به نمره قبولی جوانان گفت: چندین نفر از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازیهای داخل سالن آسیا، تجربه چندانی از میادین بین المللی نداشتند، ولی بر خلاف انتظار کادر فنی توانستند به خوبی نتیجه بگیرند و بر سکوی قهرمانی بایستند.

علی آبادی در خاتمه به روزهای درخشان کشتی فرنگی در سالهای آینده اظهار امیدواری کرد و گفت: خوشبختانه نیروهای جوان و پتانسیل آینده دار ما در کشتی فرنگی فرصت عرض اندام بدست آوردند که این فرصت نیز در نتیجه برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی و اجرای فرایند قانونی این رقابتها بوجود آمده است. مطمئنا با ادامه این روند می توان باز هم از این جوانان جویای نام بیشتر دید و شنید، مشروط بر اینکه به خوبی از این پتانسیل ناب ورزشی، حمایت و پشتیبانی کرد.

کد خبر 4099212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha