۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت خبر داد؛

تشییع ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در پاکدشت

تشییع ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در پاکدشت

پاکدشت- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت از تشییع ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای آینده شهرستان پاکدشت میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود و این شهیدان گلگون کفن و ماندگاران همیشگی تاریخ مورد استقبال مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان قرار خواهند گرفت.

رحمانی افزود: این دو شهید والا مقام ۲۴ و ۳۰ ساله به ترتیب در عملیات بدر در شرق دجله و عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسیده اند و اکنون به میهن اسلامی بازگشت داده شده اند تا مردم بتوانند از گرمای حضور و وجود با برکت و پر از فیض و معنویات این شهیدان بهره بجویند.

وی با بیان اینکه این شهدا در ظهر روز یکشنبه ۲۳مهرماه در محل ورودی شهر پاکدشت مورد استقبال جمعی از خانواده شهدا و مسئولین قرار می‌گیرند افزود: مراسم وداع با این شهدا همان شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم در مسجد پردیس ابوریحان برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت در پایان بیان داشت: این شهدا در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه سال جاری رأس ساعت ۹صبح از چهار راه مرکزی شهر پاکدشت(چهار راه ساعت) به سمت درب شرقی دانشکده تشیبع شده، سپس مراسم خاکسپاری این شهدا در جنب مسجد دانشگاه برگزار می شود.

کد خبر 4108829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha